GÜZEL ADAM

“Bazı kötü gecelerin bazı günlere kefaret olduğu kanaatindeyim. Bazı geceler mucize gibi.”

Oturmuş huşu içinde dinlerken kendimi, bir şehrin kalabalık ortasında kaybolmak istiyorum seninle mesela. Seni görüyorum gözümün gördüğü, gözümün değdiği her yerde. İzine rastlıyorum. İzahı yok anlayamıyorum. Papatyalarda, galata kulesinde, bir suyun sakin dalgasında ve dolunaylı bir gece de yıldızlarda görüyorum seni…

Yarın başka birine şiir olursun diye korkuyorum. Kimse bilmesin. Duymasın adını. Adının anlamıyla büyüyorum. Sana zamanında gelemeyişimin suçlusu ilan ediyorum kendimi. Affetsin yüreğin. Sen hükmünde seni yaşayamamanın cezasını ödüyorum.

Adam, Güzel Adam…

Zifiri karanlığın göğünü kararttığı o anlardan çekip almak istiyorum seni. Seni boşluklarından kurtarmak bir gün. Seni yalnızlığından sıyırmak. Sana karışmak bir günün sabahı. Avunacak bir şeyim yok seni beklerken. Kelimeler boğazımda bir düğüm. Susmaların uğultusu bu.

Bir zamanı yok seni beklemenin. Gelirsin diye korkuyorum ve gidersin diye; benden uzağa.

Adam,

Birilerinin her şeyi olma. Benim hiç ‘im ol. Hiçbir şeyim. Hiç gitme bu yerden. Sadece benim içimde büyü. Büyük bir çığlık gibi, ufaktan bir çığ gibi. Benim ol, bende, benimle…

Huzur gülüşün dü gör onları. Sesindi huzur, kulak ver. Yağmuru sev yaşamaktı hayatı toprağın kokusunda. Papatyaları sev sonra, seni sevmek gibi.

Sonra beni nefesin gibi…

Kimsenin, hiç kimsenin kimsesi olma. Sahiplenmezlerse yüklem dolu cümlelerinde, seni unuturlarsa öznelerinde bil işte. Ben unutmam her gün düzenli severim seni.

oturmuş birşarkı dinliyorum. İçime akıyor sözleri usulca sen gibi...

Güldürür müyüm seni,

Bıktırır mıyım bilmem,

Baktırır mıyım yüzüme,

Eğer güldürürsem…



( Güzel Adam başlıklı yazı Merveakyel tarafından 16.05.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.