Güneş ne de güzel parlıyor gökyüzünde... Dünyamızı da, tabiatı da, insanları da alabildiğine ısıtıyor. Bazen de iyi bunaltıyor... Ozon tabakasında hasarlar oluştuğundan beri çok fazla sıcaklar olmaya başladı yeryüzünde, dayanabilirsen dayan...

Sabah Güneşi nispeten daha az ısı ve ışık veriyor. Geçmişte bir yazımda da vardı burada tekrar paylaşayım ''İspanya'da Angeles Duran adlı bir kadın notere gidiyor ve notere Güneş bana aittir diye bir yazı çıkartıyor sonrada dünyada ki bütün insanlardan ısınma ve aydınlanma parası istemiş bu kadın.'' İşte böyle çatlaklarda var. Gölgesini geçmeye çalışanları mı ararsınız? Ha bir de gölgesinden bile hızlı silah çeken Red Kit vardı değil mi?

Çok fazla ise güneş, alın başınıza şapkanızı dik durun güneşe karşı... Zaman zaman güneş de almak lazım D vitamini deposu olduğu da bilinir Güneş'in... Dönüp duruyoruz Güneş'in etrafında dünyalılar olarak. Adeta Güneşi tavaf ediyoruz da gece ile gündüz de böyle birbirini kovalayıp duruyor kıyamete kadarda kovalayacak...

Ne mutlu bize ki güneşin çok cömert davrandığı bir ülkeyiz Türkiye olarak. İngiltere gibi ya da Kuzey Ülkeleri gibi her gün yağmur yağan bir ülkemiz yok. Her şeyi Allah cc. bizlere dengeli bir şekilde vermiş keşke kıymetini daha fazla bilebilsek...

Yine Angeles Duran adı çatlak kadına gelirsek eğer, ısınma ve aydınlanma parası olsa güneşten dolayı herhalde bizim bütün bütçemiz ona giderdi... Bir de uzun zaman güneş almayan yerler var yeryüzünde onlarda ne kadar şansızlar bu konuda... Allah güneşimizi eksik etmesin başımızdan.

( Güneşimiz Eksik Olmasın Başımızdan başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 14.05.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.