Tilkiler Yaylası adlı dizimiz yirmisekiz senedir 1466 bölümdür devam etmekte... Bu yirmi sekiz senede ve 1466 bölümde ne sanatçılar geldi geçti buradan... Ne figüranlar geldi geçti... Ama bir yere kadar figüran olayın da tıkandık kaldık birader, ne yapacağımızı şaşırdık...

Her bölümde elli altmış tane figüran telef oluyor. Eee, tabi o telef olan figüranları da bir öteki bölümde tekrar canlandırıp tekrar öldüremiyorsunuz... Seyirci hemen anlıyor, sosyal medyadan bizi mesaj yağmuruna tutuyorlar... Gerçi Allah var, figüranlarımızın hepsi kaliteli işin ehli adamlar, iyi de ölüyorlar, öleceksin bu bölümde dedin mi...

Bazende kapris üstüne kapris yapıyorlar... Hemen yönetmenin, senaryo yazarının yanına gelip ''Ağabey beni bu bölümde öldürmesen, bir iki bölüm daha görünsem, kız arkadaşım da izlesin iki üç bölüm.'' deyip, aradan sıyrılmaya çalışanları da oluyor... O da olmuyor tabi ki haliyle... ''Senaryoya göre gitmek zorundayız kardeşim'' diyor, zar zor laf anlatıyoruz...

Bir komşu kanalda bizimki gibi mafya dizisi var. Sorduk soruşturduk onlarda figüran bulmakta zorlanıyorlarmış. O dizinin senaristi de bizim patronların yakın arkadaşı ''Bizde de yirmi otuz gidiyor her bölümde vallahi büyük sıkıntı her bölümde telef ettiğimiz adamların yerine yenilerini koymak.'' diyor onlarda...

Üzülüyorum vallahi, bizi eleştirenler ''Siz bu diziye başladıktan sonra memlekette suç oranları arttı diyorlar.'' Zorla mı izletiyoruz kardeşim, çevirin başka kanalları izleyin. Bizler şakacıktan öldürüyoruz, temizliyoruz adamları bir bir... Onlarda şakacıktan öldürsünler birbirlerini...

Çok uzadı ya aslında bu dizi. Bizim senaryo yazarı da durmadan yazıyor da yazıyor. Bu kadar konuyu da nereden buluyor buluşturuyor şaşıyorum vallahi... Yok canım niye şaşayım ki? Bu kadar mafyavari tiplerin, sokak kabadayılarının bol olduğu bir ülkede konu biter mi bizim senaryo yazarlarına... Daha bir otuz kırk sene kadar gider bu Tilkiler Yaylası dizimiz... Benim necip milletim de vay be ne anlatıyor yurdumun gerçeklerini diye hayıflanır durur...

( Tilkiler Yaylası başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 9.05.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.