Dolu dolu bir hayat yaşamıyorsanız ya da yaşamadıysanız hayatınızda bir takım boşluklar var demektir. Ömrünüz bu boşlukları doldurmaya çalışmak ile geçecektir... Ya birileri ile doldurmaya çalışacaksınız hayatınızdaki boşlukları ya da kendi kendinize yetmeye çalışacaksınız...

Öğle namazını cemaat ile kılarken, önce 4 rekat sünnet  kılınır, herkes  kendi kılar. Daha sonra farza geçeceğimiz zaman, Müminler birbirine sokulur, omuz omuza gelir, boşluklar dolar. Hoca'da ikaz eder cemaati ''Saflarımız sık ve düzgün olsun.'' İnanlara ilahi bir ikazdır bu aynı zamanda. Boşluk olmamalı asla Müslümanlar arasında... Bunu sadece namaz olarak da algılamayın. Her durum ve her olayda kenetlenmeli idi Müslümanlar... Oysa şimdi öylemi?

Bir İslam Ülkesine emperyalistlerce saldırı olduğu zaman, Müslümanlar topyekun birlik olmalıydılar. Yavru Vatan Kıbrıs'da yurttaşlarımız şehit edilirken bir tek Libya Lideri Muammer Kaddafi ve bir de Pakistan'dan ses çıktı... Mısır Akdeniz de bizim ile değil de Yahudi Devleti İsrail ile Rumlarla işbirliği içinde... Hakeza Suudi Arabistan can düşmanımız YPG ve PKK ya para ve silah yardımı yapmakta bir beis görmüyor her ne hikmetse...

Bosna'da, Kosova'da, Dağlık Karabağ'da Müslümanlar şehit edilirken bizden başka hiç kimsenin sesi soluğu çıkmadı... Bu kadar rezilleştiler, insanlıktan çıktılar adı Müslüman, rejimleri de güya İslami Rejim olan bu vicdansız devletler... Bu kafayla birlik olmaktan çok uzak olan Müslüman Ülkeleri ve başındakileri Sam Amca ile Salamon el ele verip daha çok sömürür ve posasını çıkartırlar...

Komşumuz İran'a bakın, o da ayrı havadan çalıyor çoğu kere. Güven vermiyor bizlere. Neymiş mezheplerimiz farklı imiş. Mezhebi din gibi algılar ortak payda İslam'ı Müslümanlığı bir kenara atarsan tabi ki anlaşamayız. Sen yakala terör örgütünün elebaşını bize verme sonrada serbest bırak tıpış tıpış yuvasına gönder...

Kukla devletlerin başında kukla diktatörler ile anlaşılıyor ki İslam Ülkeleri hiç bir yere varamayacağı gibi, sömürülmeye de devam edecekler. Doğru düzgün teknoloji üretebilen bir tane İslam Ülkesi var mı? O petrol de gün gelecek bitecek, o zaman ne yapacak bu Sam Amca ile birlikte iş tutanlar? Kaldırıp çöpe atacak Sam Amca bunların hepsini tabi daha önce kendisi de tarihin çöplüğünü boylamaz ise... Tarih Yazanlarda ileri ki zamanlarda ''Müslümanlar birlik olsaydı dünya hakimiyetleri kaçınılmazdı.'' diyecekler. Umarım ki ben yanılırım...

( Boşlukları Dolduralım başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 8.05.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.