Bir çok resmi arabanın arka kısmında görmüşsünüzdür illaki ''Hatalıysam lütfen.....0532....'' arkada bir cep numarası, hatalı olduğumu bu numaraya telefon açarak bildirin, denmektedir... Numara yazmasak da cümleler kursak o 532 li numara yerine, bakalım neler çıkacak...

Hatalıysam bile babama anneme söylemeyin lütfen, yazabilir, daha yeni ehliyet almış bir delikanlı, sonra devam eder zaten arabayı babamdan izinsiz almıştım da... Ya da başka bir yazı, hatalıysak hatalıyız sanki siz hiç hata yapmıyor musunuz trafikte arkadaşım...

Tamam anladık hatalıyız, Orhan Babamızın dediği gibi ''Hatasız kul olmaz hatamla sev beni.'' hatam ile sevmezsen de sorun yok, zaten sorun sizde de değil ben de...  Anladık hatalıyız, hatamı yüzüme vurmadığınız için sonsuz teşekkürler...

Yaz yaz bitmez arabanın arkasına eklenenler... Tamam yaptık bir hata, ama sor bir niye yaptım? Başka bir düşünce yine... Ne var yani kırmızı ışıkta durmadıysak, renk körüyüz belki, ne renk körleri araba kullanmıyor mu, şaka yapıyorsunuz?

Hataysa hata bir kereden bir şey olmaz. Bu da demek ki umursamaz bir tip. Memnuniyetlerinizi dostlarınıza, hatalarınızı Alo Trafiğe bildirin, cezada yerseniz afiyet olsun... Başka bir tane daha, hatalıyım ama yine de çok seviyorum...

Tamam anladık önüne kırdık trafikte, hata yaptık, ama şimdi sen bu 532 li numarayı ararsan, benim maaşımdan keserler epeyce bir para, ev de çoluk çocuk perişan olur senin yüzünden, ben de bir beddua ederim işlerin rast gitmez bilesin...

Biraz espri kattık arabaların arkasında bulunan hatalıysam yazısına, siz siz olun yine de trafikte doğru düzgün araba kullanmaya ve de kimselere kıllanmamaya dikkat edin. Arsızı var, iti var, uğursuzu var, psikopatı var, var da var trafikte, neme lazım...

( Hatalıysam başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 1.05.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.