Televizyonlar ah bu televizyoncular... Ne kadar işe yaramaz, insana bir şey vermeyen, bilgi ve kültür olarak hiç bir katkısı olmayan program varsa, beynimizi dumura uğratmak için sürekli televizyonlarda halkımıza bu saçmalıkları pompalıyorlar...


Sizler bu saçmalıkları sürdürdükçe biz de yazmaya ve eleştirmeye devam edeceğiz bunu bir görev bilerek. Dağları deviriyorsunuz sanki bir adaya gidip de orada kızlı erkekli insan metabolizmasını zorlayan yarışmalar yaptınız mı? Hakeza futbol programlarında sabahlara kadar pozisyonları tartışmak, yok fauldü, yok ofsayttı, gol değildi, goldü...


Diziler farklı mı sanki? Aşk, vahşet, dehşet, kin, nefret, garez, intikam... Ne veriyorsunuz topluma acaba bu saçma sapan diziler ile? Esir aldı diziler aileleri... Evlerde iki üç televizyon, herkes kendi dizisinin başında... Bir de durmadan tekrarlarını verirler program bulamadıkları için, bıktık artık bıktık gerçekten toplum olarak...


En güzeli galiba televizyondan radyoya terfi etmek. Radyolarda daha aklı başında kültür ve bilgi ağırlıklı programlar oluyor... Radyo da sadece kulaklarınızın duyuyor olması yeterli...


Güzel yurdum Türkiye yapılan istatistikler sonucunda Dünya'da televizyon başından zaman geçiren ülkeler sırlamasında 330 dakika ile Amerika'dan sonra ikinci durumda... Bu gerçekten çok vahim bir istatistik... Bir Japon 265 dakika, bir İngiliz 232 dakika, bir Alman 221 dakika geçirmekte televizyon başında... Yapılan araştırmalar Türklerin en çok magazin programları başında vakit geçirdiğini ortaya çıkartmış. Bana ne arkadaşım kim kiminle evlenmiş boşanmış, büyük aşk yaşamış, sanatçı evinin kapılarını televizyonculara açmış, kim son model porşe almış? Bana neeeeee?


Sonuçta televizyon seyretmek oturarak ya da yatarak yapılan bir eylem olduğu için bizi hareketsiz bırakıp obeziteye de yol açıyor. Gözlerimizi de yoruyor ve bozuyor, bunları da akıldan çıkartmamak lazım diye düşünüyorum...

( Sizler Bu Saçmalıkları Sürdürdükçe başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 30.04.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.