-          Bugün var mıydım sende? dedi.

-          Bak dedim bana, bu adam varsa sen de bu adamın yüreğinde varsın. Nerede olursa olsun vakitlerden hangi vakit olursa olsun. Bu can olduğu müddetçe sen de olacaksın sol yanımda.

-          Teşekkür ediyorum, mutlu oldum şu an, huzurla doldum.

-          Sana huzuru getiren güneş olmalıyım, mutluluğu başından ayağına kadar boca eden yağmur… Güzellik olmalıyım saksında açmalıyım saat, iyilik olmalıyım ötmeliyim saçağında.

-          Güzel seviyorsun.

-          Evet doğru söyledin:  Bir “Güzel” sevdim.

-          Beni kastetmedim ya!

-          Neyi ya da kimi kastedersen et bende her şey dönüp dolaşıp sana gelir.

-          Yemin et!

-          Bütün sokakların çıktığı ana caddesin sen bende.

-          O kadar çok mu?

-          Bütün mavilerin toplamı, çiçeklerin tamamı…

-          Kalbim duracak, dur.

-          Aklımın zorusun kalbimin sonu…

-          Yok daha neler!

-          Ecelimsin, can kuşuma değen kurşunsun.

-          Sana zarar veremem ki, bunu asla istemem.

-          Her ne gelecekse canıma senden gelsin razıyım. Yağmur yerine taş yağacaksa başıma senden yağsın. Kırılacaksa kalbim senden taraf kırılsın. Üzüleceksem eğer sen üz.  

-          Asla! Kıyamam sana.

-          Elimi tutan el ol, gözüme değen göz, kalbime işleyen söz… Kalbime dokunan kalp ol, aklıma takılan fikir…

-          Bak bunlar olur.

-          İstisnası ol ömrümün, seni müstesna seveyim. Kimseye nasip olmayacak şekilde…

-          Sen hiç anlaşılmamışsın.

-          Yüreğim keşfedilmemiş güzelliklerle dolu, tadılmamış sevgilerle. Gülüşler biriktirmişim, sımsıcak özlemler… Hepsi buket buket hâlihazırda, demet demet…

-          Sende sevilesi geliyor insanın.

-          Buzdağının görünen kısmı bu daha… İçimde neler var görsen bir dakika bile zayi olmasın diye hiç durmazsın.

-          Bu bile beni benden almaya yetti. Gerisi alır gider beni başka iklimlere.

-          Sen yaprak olmayı kabul et ben rüzgârında, bir damla olmayı kabul et ben okyanusunda. Aşkıma katıp gideyim seni. Kalbime katıp seveyim.

-          Ağzından bal damlıyor ve ben o balı… Her neyse!

-          Çiçeği sevmeyen balı bilmez. Türkü dinlemeyen sesini hissetmez. Şiir okumayan yüreğine dokunamaz.

-          Ellerim havada, kalbim avucunda sana teslim oluyorum.

-          Teslimiyet kalpledir, aşkladır.

-          Sana duyduğum his bambaşkadır. Eşi emsali yoktur bu dünyada.

-          Olmasın da!

-          Güneşe âşık olan gölgede avunamaz bir daha, okyanusta yüzen gölde boğulamaz.

-          Kalbimin kilidini paramparça ettin.

-          O kalbi öpüyorum.

-          Kalbimi işgal ettin, ne diyeyim sana. Her zerresinde sen varsın. Damar damar girdin kalbime, kriz kriz geldin.

-          Seni  yine yeniden kalbinin tam da ortasından öpüyorum.

 

 

 

 

 

( Seni Kalbinden Öpüyorum başlıklı yazı GürhanGürses tarafından 28.04.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.