HASTA  VE  HASTANEMİZ

                 Ahmet AYAZ

            Gaziantep Güneş Gazetesi 16 Nisan 2019

          ………………………………………………………………..

 

       Saygıdeğer okurlarım 9 Nisan 2019 tarihinde bu köşemde “Hasta-Hastane ve Hekimlerimiz” başlığı altında bir yazı yayımlamıştım.  Ayrıca demiştim ki, “İnşallah  Dr. Ersin Arslan Eğitim ve Araştırma Hastanesi Baş Hekimi  Prof. Dr. Sayın Mesut ÖZKAYA  sesime kulak verir de, konu ile ilgilenir demiştim.  Sağ olsun sesime kulak verme nezaketinde bulundu ve beni 11 Nisan 2019 Perşembe günü  Dr. Ersin Arslan Eğitim ve Araştırma Hastanesinin ek binası olan “MÜCAHİTLER  HASTANESİ”ne  davet ettiler.

        Baştabib Prof. Dr. Mesut özkaya ekibinin huzurunda bana bir çay getirterek, dile getirdiğim konularla ilgili bilgileri  tek  tek açıklama zahmetinde bulundular. Görüp de kendisini dinlediğime göre, her şey dört dörtlük diyebilirim.  Ben hastane ile ilgili bazı güzellikleri de yazmıştım. Bana  Sayın Enver Bağcı ile  birlikte Mücahitler Hastanesini gezdirdiler. Yaptırmış oldukları ek binayı da gördüm. Ancak bir hastane bu kadar güzel ve planlı, bakımlı  olur.  Ek bir bina yaptırmışlar. İnanın anlatmaya kalemim yetersiz kalıyor. Bu güzel hastanedeki,  güzellikleri anlatmaya. Enver Beyin bana  ikramda bulunduğu ballı zahterin,  tadını veriyordu.  Bu mükemmel ve güzel  hastanemiz. Emeği geçenlerden Allah bin defa razı olsun. Ben diyorum ki, bahsi geçen yazıyı yazdığımda bir hikmet varmış demek ki. Zaten iyi niyetim ile faydalı  olmak  için yazmıştım. Yazmasaydım  bu güzel hastanemizde ki,  güzellikleri  görmekten mahrum kalacaktım, haberim de  olmayacaktı.

       Ben buradan güzel Gaziantep’imiz  adına,  bir basın mensubu  olarak çok kıymetli Başhekimimiz Prof. Dr. Mesut ÖZKAYA ve  ekibini canı gönülden kutluyorum ve başarılı çalışmalarının devamını dilerken, kendilerine Yüce Allah sağlık ve afiyetler versin diyorum. Ben orada çok kıymetli zamanını aldığıma da çok üzüldüm. Orada ki arkadaşlardan baş hekimin gönüllü  polikinlik  yaptığını öğrendim. Baştabipler polikinlik yapmaz. Ama  sayın hocamız gönüllü olarak yapıyormuş. Ben bunu da görerek  şahit oldum.  Şehrim adına kendisine minnettarım diyorum. Ben gördüğüm güzellikleri zevkle yazarım. Ama olumsuzlukları üzülerek. Bu gün sözü edilen hastanenin güzellikleri beni sevindirdi ve mutlu etti. Başhekim Sayın Prof. Dr. Mesut ÖZKAYA’nın hastalarına gösterdiği özeni ve nazik davranışını da bir türlü  içimde gizleyemedim. Baktığımda hizmetleri de kendisi gibi güzelliklerle bezenmiştir. Allah uzun ve sağlıklı  ömürler versin. Başarılı çalışmalarının devamını diliyorum. Yüce Allahtan. Güzel ve çalışkan bilim  adamlarına ülkemizde çok ihtiyaç vardır. Bu ihtiyaçlarımızı böyle yetişmiş bilim adamları tamamlar. Allah sayılarını çoğaltır inşallah diyorum. SON SÖZ   Göz polikinliğinde ki, eksik cihazı dikkate almaz isek, Dr. Ersin Arslan Eğitim ve Araştırma Hastanesinin tüm  personeli ile, hızla hizmet verdiklerine  gözlerimle  şahit oldum. Allah sağlıklı bir yaşam içinde  hızlarını  artırsın diye kendilerine dua ediyorum.

         

( Hasta Ve Hastanemiz başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 16.04.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.