Birçoklarımız hele de kış günü televizyonların başından kalkamıyoruz.  Allah aşkına şu televizyonlarda herhangi bir kanalda, buna TRT de dahil, aileniz ile seyredebileceğiniz bir dizi var mı? Var diyen çıkarsa parmaklarını kaldırsın... Bir türlü vazgeçemiyoruz şu dizilerde şiddet ögesini ön plana çıkartmaktan. Sonrada hayıflanıyoruz, memlekette suç oranları arttı diye...

Her diziye ya da magazin, eğlence amaçlı bir çok programa mutlaka aykırı tipleri sokuyorlar... Bölümlerde, vurdulu kırdılı sahnelerde harcanan figüranların haddi hesabı yok zaten. Biz de geçmişiz televizyonun karşısına, Türkiye'nin gerçekleri buymuş gibi izliyoruz.

Birbirini boynuzlama, çarpık aile ilişkileri gırla gidiyor. Herhangi bir İslami motife rastlamamıza imkan ihtimal yok zaten. İslami motif derken, namaz kılmak, oruç tutmak, ezan okunmasını bırakın bir kenara, yemeğe sağ elle başlamak, besmele çekmek ya da içeri girince selamünaleyküm demek bile abes ile iştigal bu dizilerde...

Bir şeyin farkında olalım arkadaşlar, iyiden iyiye uyutuluyoruz. İnsan metabolizmasını zorlayan saçma sapan yarışmalar. Neymiş efendim bir adaya gidip de orada yaşamaya çalışacaklar hem de yarışacaklar, biz de bu salaklıkları gece yarılarına kadar seyredeceğiz, programda reklam alacak, yapımcılar dünyanın paralarını cukkalayacak... Hakeza futbol programlarında sabahlara kadar pozisyonları tartışmak da ayrı bir dert... Ona buna laf sokmak, yerin dibine geçirmek...

Aklı başında insanlarsınız, benim size tavsiyem akşamları televizyonları çok açmayın, hatta hiç açmayın diyeceğim de arada haber filan da izliyor insan... Alın elinize kitap gazete, okuyun, bulmacasını çözün, aile bireyleriniz ile sohbet edin, havadan sudan. Hem de birbirinize muhabbetiniz artsın. Hatırlarsınız, aşkı memnuya bir kitlendi millet, sokaklarda adam kalmadı... Aşkı Memnu zaten adı üstünde yasak aşk demek, nedir yani bu kadar esiri olmak televizyonun, yazık çok yazık...

( Hiç Mi Aile Dizisi Görmedik başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 30.03.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.