Bu kuru gürültüler, kuru gürültü çıkaranlarda çok oluyor artık. Hayır çok gürültü yapmaya meraklı iseniz biraz sessiz sessiz gürültü yapın da kimseler duymasın bari... En güzeli bu kuru gürültüye pabuç bırakmamak. Ola ki kuru gürültüye pabuç bıraktınız, kuru gürültü pabuçları alıp kaçıyor kerata... Sonrada ne kadar peşinden koşsanız yakalayamıyorsunuz billahi...

Kuru gürültü yapanların en büyük amacı zeytinyağı gibi üste çıkmaktır her zaman. Hadi çıktınız diyelim zeytinyağı gibi üste, bu seferde altta kalanın canı çıkacaktır... Sadece de kuru gürültüye değil her türlü gürültü ile mücadelemiz sonuna kadar sürecek... Yaşasın GÜM GÜM ... GÜM Gürültü ile Mücadele Derneği oluyor... Ben kurmadım ama ha!

Kuru Gürültüyü de işgüzarlık yapıp zaman zaman ıslatmaya kalkmayın, kesinlikle ıslanmıyor kuru gürültü... Kuru Gürültü kendi arasında az kuru gürültü ve çok kuru gürültü diye de ikiye ayrılmaktadır. Ayrıca kuru gürültü yaparken kuru fasulye de yenilmemesi önemle tavsiye edilmektedir... Bunun yerine barbunya ya da taze fasulye yenilmesi öneriliyor...

Bir de şunu unutmayın Kuru Gürültü yapanlar çoğu zaman korkaktırlar, seslerini yükselterek sizi sindirmeye çalışırlar, ancak höt dediğiniz zamanda kaçacak delik aradıkları gün gibi aşikardır... Kaçarken de arkalarına bile bakmazlar...

Siz, siz olunda sakın bazı tiplerin kuru gürültülerine pabuç bırakmayın. Bir kere bile bunlara pabuç bıraksanız sonrasında hep üstünüze gelirler, nezaketinizden onlara cevap vermediğinizi, saygınız dan geri durduğunuzu akıllarına getirmez, anlamazlar... Hele hele vatan, millet, bayrak İslam, hakkında ileri geri konuşup da kuru gürültüler yapanlar olursa, onlara ağızlarının payını vermek lazım en kallavisinden hem de...

( Kuru Gürültünün Pabuçlarına Bakmak Lazım başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 26.03.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.