"İngiltere Premier Lig takımlarından Manchester United'ın eski teknik direktörü Sir Alex Ferguson'un son maçında çiğnediği sakız, bir İnternet sitesindeki açık arttırmada 390 bin pound'a (2 milyon 834 bin TL) alıcı buldu."BASINDAN


Tamam anladık, açık arttırmada çok ünlü sanatçının ceketi, paltosu, ayakkabısı, kitabı, gazetesi çok uçuk fiyatlara gidiyor gitmesine de bu kadarda olmaz yahu! Adamın çiğnediği sakıza Türk Parası ile 2 milyon 834 bin TL para verip de almışlar...

Düşünüyorum, düşünüyorum, bulamıyorum cevabını. Böyle bir salaklığı niye yapar insan? Hadi seçenek bulalım bakalım. ''Alex Ferguson sakızı iyi çiğneyememiş biraz da ben çiğneyeyim demiş olabilir arkadaş.'' ya da ''Sakızı o sakız firması almış tekrardan reklam yapacaktır. Bakın bizim sakızımızı Alex Ferguson bile çiğnedi demek için.''

Alan adam çok manyak, akıldan yaya, gerzekler kulübünün kurucusu, şanıma yakışır bir iş yapayım da herkes beni konuşsun aylarca, yıllarca, diye böyle bir işe de kalkışmış olabilir... Veya Guiness Rekorlar Kitabına girmek için, illaki bir manyaklık yapmalıyım, diye de düşünmüş olabilir...

Bir de şu var, bu sakızı Alex Ferguson'un ağzından alıp da açık artırmaya koyan, gidip de nasıl aldı bu sakızı ondan. Sonrada paraya para demeyecek bir fiyata bir kerize sattı... O alan adamın da acaba sakız koleksiyonu mu var? Başka başka ünlü kişilerin çiğnediği sakızlarda var mı bunu alan adamda?

Çok merak ediyorum bu açık artırmaya da kaç tane salak girdi acaba? Sonra alan adam bu sakızı nasıl saklayacak. Öyle ya üç milyona yakın bir değeri var. Bir bankanın kiralık kasasına koyması lazım. Öncesinde de sigorta filan yaptırır herhalde sakızı... Bir yere de götüreceği zaman iki üç tane koruma alır herhalde yanına...

Ağızlara sakız olmak da bu olsa gerek. Sakız sade mi, limonlu mu, şekerli mi, ambalajı olmamalı çiğnenmiş olduğuna göre... Az mı çiğnendi, çok mu? O değil de şimdi bir çok insan bunu görünce ''Bir sakız kadar da değerimiz de yok yahu diye bunalıma girecek.'' ben de ona yanıyorum işte...
( Ağızlara Sakız Olmak Bu Olsa Gerek başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 23.03.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.