Evinizi barkınızı ya da dönmeyen çarkınızı değil tabi ki canım. Maaşınızı, maaşınızı taşıyın Yar Bank'tan bizim bankaya yani Kâr Banka... Adı üstünde zaten bankamızın. Acayip kâr veriyoruz. Hem vallahi hem de billahi... Hem kâr vermesek adımızı niye Kâr Bank diye koyalım ki? Bize geldiniz mi kârlarınızı katlarsınız, yüksek gelire atlarsınız, uçarsınız billahi...

Maaşınızı taşırken ne kamyon ne at arabası, ne uçak, ne de başka bir araç tutmanıza gerek yok. Getirin nüfus cüzdanınızı, hemen bizim Kâr Bank ile evlendirelim sizi... Kim ne veriyorsa size, biz onun beş fazlasını, on fazlasını bile veririz...

Peşine bir de limitsiz kredi kartı veririz size, daha ne olsun... Harcayın harcayın durun, harcadıkça da puan kazanın, sonra onu da harcayın. Ha limiti aştınız mı, ona da karışmayız. Sonra asgarisini öder öder durur da bir türlü bitiremezsiniz borcu, siz bitersiniz... Bin liralık alış veriş yaptınız mı on lira baba gibi para puan kazanır, onu da bozdurur bozdurur harcar bize de dua edersiniz...

En baba promosyon da bizim bankada... İnanmazsanız bizden, daha önce promosyon almış olanlara sorun. Promosyonda bizim üzerimize yoktur. Biiiiiz Kâr Bank olarak promosyonun kitabını yazmış bir bankayız... Hatta yoldan geçen adamlara bile çevirip bankaya sokup promosyon verdiğimiz bile olmuştur... Promosyon almayanları bir temiz dövüyoruz eşek sudan gelinceye kadar... Eşek sudan geldi mi bırakıyoruz daha fazla dövmüyoruz...

Kâr Bank kadar kârlı bir banka olmadığı gibi... Şubeye geldiğinizde hangi banka size pasta, börek, kek ve çay ikram eder, değil mi ama? Ayrıcaaaaaa on maaşa kadar da size çok düşük, minniacık faizli kredi verir de sizi gırtlağınıza kadar borca sokarız... Ödemediniz mi de ananızı, babanızı, dedenizi, ninenizi, baldızınızı, görümcenizi, eltinizi, bacanağınızı ve dahi bir dolu akrabanızı ağlatırız, bilesiniz...

( Siz De Taşıyın Artık Canım başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 22.03.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.