''1. Adana Sağlık Festivali'ne katılan Canan Karatay verdiği uyarılarla yeniden gündeme geldi. Geçtiğimiz günlerde Şırdan yemeyin diyen Karatay, şalgam suyuna övgüler yağdırarak bol bol tüketilmesini tavsiye etti.'' BASINDAN

Öhö öhhööö ve de öhhööö! Biz Şalgam Suları Canan Ablamıza ne kadar teşekkür etsek azdır. Canan Ablamız, bacımız ve dahi kan kardeşimiz, can kardeşimiz, canımız ciğerimiz, üstüne basa basa bizi göklere çıkartmış ki ''O ne diyorsa ve de ne yiyorsa doğrudur.''

Çok saygıdeğer, pek muhterem, kadirşinas ve dahi gerçekten de bizim için çok özel olan Canan Karatay Hocamız biz Şalgam Sularını öve öve bitirememiş. Yaaani biz de övülmeyecek bir madde miyiz? Bizim mutluluk hormonu olan seretoninin salgılanmasına büyük katkımız olduğunu da açık ve seçik olarak belirtmiş...

Sıkın suyumuzu, sıkın iyice, ondan sonrada bol bol mutlu olun kardeşlerim. Yok memlekette enflasyon mu artmış? Yok efendim toplumsal olaylar mı varmış? Trafik büyük şehirlerde çekilmez mi oluyormuş? Kentlerde yeşil alan kalmamış mı? Hiç dert etmeyin hiç kaale almayın bunları... İçin şalgam suyunuzu, değiştirin huyunuzu ve de musmutlu yaşamaya bakın...

''Kırmızı renkli, bulanık ve ekşi lezzetli bir içecek olan şalgam suyu, Adana ve yakın ilçelerinde yılın büyük bir kısmında sofrada ve sofra dışında en çok tüketilen içeceklerden biridir. Şalgam suyunun Adana ve çevresinde bu denli yayılmasının en önemli nedeni şalgam suyu bu yöreye özgü yiyeceklerle özellikle de Adana kebabı ile iyi bir uyum sağlamakta ve tat yönünden bunları tamamlamaktadır Ayrıca şalgam suyu rakı ile servis edilmekte ve rakının içimini daha kolay hale getirmektedir.''

Adana Kebabını yedikten sonrada yanında şalgam suyunu da içenler ''Adana Kebap yemesi ve şalgam suyu ile içmesi daha da sevap.'' diye dualarına bizi de katabilirler... İçin arkadaşım için biz Şalgam Sularını hem sindiriminiz kolaylaşsın hem de iştahınız açılsın. Dünyaya da daha farklı daha mutlu bakın...

( Canan Ablamıza Teşekkürler başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 19.03.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.