O An Her Şeyi Anlarsın, Çünkü Hayat Okulundan Mezun Olmuşsundur

 

Bazen koşarsın, sevdiğin o kadına sarılmak kokusunu içine çekerek cennet bahçelerinde yürümek, gülüşüyle gülmek istersin, seni sevmiyorum der işte o an gökyüzünden yeryüzüne hızla düşer paramparça olur dağılırsın, artık senden o sevdiğinden hiçbir şey kalmamıştır geride… Anlarsın ki sevdiğin doğru kadın olmaz anlarsın lakin yüreğine saplanan o paslı hançer bir türlü çıkmaz, ta ki seni seven bir kadınla karşılaşana kadar, o zamanda sen şüpheyle yaklaşır, seni seveni ürkütürsün.  Hayat böyledir, senin beğendiğini getirmez seni oyalar sana sevmenin değer vermenin ne demek olduğunu anlatır, az bekle sabırlı ol der anlayabilirsen,  sabır edersin beklersin… Hayat sana sevdiğini getirene kadar içini kâğıtlara yazılara dökersin sonra tek tek okursun ve gülümseyerek beklersin…

 

İçinde biriken “Ah”larla yaşarsın, dalar gözlerin ufuklara boşluklara, düşersin içine düştükçe parçalanırsın gerçi daha öncede parçalanmıştın artık acıtmaz, bir sinek ısırığı gibi gelir sana… Zaman neredesin neden hala orada o düştüğüm parçalandığım yerdesin, neden ilerlemezsin dersin, lakin zaman geçip gitmiştir sende bir beş on yılı götürmüştür farkında değilsindir! Bir fırça darbesiyle o sevdiğin kadını gönlüne resm ederken, seni seviyorum dediği anın resmini çizerek, yumuşacık fırça darbeleriyle hayatını düzelte bilseydin lakin olmuyor, hayat resm ediyor çiziyor ömürle kaderle yolu resmi çiziyor… Sabırla bekle diyor bekleyeceksin sabır edeceksin, çünkü sana hayatın sırrını veriyor, sevmeyi öğretiyor terk edilirsen alışmanı öğretiyor, anlayabilirsen…

 

Hayatı ezber yaşayamazsın, bir şeyleri öğrenerek yaşaman gerekir en doğrusu budur. Düşerek kalkarsın yürümeyi öğrenirsin, ağlayarak göz yaşını siler gözyaşını silmeyi bilirsin. Yüreğin kanar onu sevginle aşkınla sarar, yüreği yananın da kanayanın da yarasını sevgiyle aşkla sararsın, sarmayı silmeyi anlamayı anlarsın, şanşlısın ki hayat sana öğretiyor, kızma hayata sana öğretiyor… Kalbinin bir köşesinde saklanarak hayatını devam ettiremezsin zaten hayatta buna izin vermez ve seni seveni senin seveceğini mutlaka karşına çıkarır, o an her şeyi anlarsın, çünkü hayat okulundan mezun olmuşsundur. Selamlarımla.

 

Mehmet Aluç


( O An Her Şeyi Anlarsın Çünkü Hayat Okulundan Mezun Olmuşsundur... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 18.03.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.