Mutlaka oluyor hemen hemen her cemaat ile kılınan namazda... İlla ki bir kendini bilmezin telefonu zırrrr zırrr ötüyor... Hayır muhterem hocalar defalarca da tekrar ettiler ''Hak ile irtibatta iken halk ile irtibatınızı kesmeniz sizin faydanıza dır.'' diye... Ama dinleyen kim? O neden ile biz de bu kursları düzenlemeye karar verdik. Kurslarımız üç ay, altı ay, dokuz ay ve bir yıllık periyotlar ile gerçekleştirilecektir... Tamamen ücretsiz olup, halk yararınadır...



Vallahi sizi bilmemde, ben cami de cemaat ile namaz kılarken birisinin cep telefonu çaldı mı, çok kafam ve de moralim bozuluyor... Çok mu zor arkadaşım telefonsuz camiye gelmek ya da camiye girerken kapatma veya sessiz düğmesine basmak? Bir enteresan durumda şöyle ki adam cep telefonuna İbrahim Tatlıses'in ''Tombul tombul memeler.'' şarkısını ya da ''Org ile çalınan kilise müziği benzeri bir şey koymuş.''



Evet kursumuz başlıyor...



- Şimdi beraber namaz kılacağız arkadaşlar. Namaz kılarken eğer ki birinizin cep telefonu çalarsa, yan tarafta duran arkadaşlarımız uzun saplı süpürgeler ile o cep telefonu çalan arkadaşların kafasına kafasına vuracaklar... Aynı adamın telefonu kapanmayıp da ikinci defa çalarsa bu sefer vuruşun sayısı da şiddeti de artacak...



- Bir diğer hususta cep telefonu çalan arkadaş, her zil sesi için camiye beş lira yardımda bulunacak zorunlu olarak, bunu da göz ardı etmeyelim... Beş kere telefonun zili çaldıysa yirmi beş lira camiye yardım olarak verilecek mutlaka...



- Biz sizin kafanıza cep telefonunuz çaldığı zaman süpürge ile vuruyoruz ama, kendinizi düzeltmezseniz ahirette zebaniler sizin kafanıza ateşten süpürgeler ile vuracaklardır bunu da unutmayın sakın hemi...



- Ayrıcaaaaa bu cep telefonu çalan arkadaşlar evlerine gittiklerinde iki yüz elli kere, beyaz bir kağıda ''Camiye girince cep telefonumu kapatacağım mutlaka.'' diye yazı yazıp bize getirecekler... Kızınıza ya da oğlunuza yazdırmayın çok fena olur sonra...



- Bir dikkat edilecek hususta cenaze namazlarında çalan cep telefonlarıdır. Burada da mevtaya saygı gereği cep telefonlarının kapatılması daha uygundur. Hele de tam cenaze namazı kılınırken, cep telefonunda ''Ölüm Allah'ın emri ayrılık olmasaydı.'' gibi bir parça ya da İzzet Altınmeşe'nin ''Ölem ölem ben ben öllem neceee.'' gibi parçaların çalması çok sakıncalıdır...



- Bazı zaman imam ve müezzin arkadaşlardan da duyuyoruz, namaz kılarken telefon açıp da ''Namazdayım sonra ara beni.'' diye gaflet ve dalalet içinde olanlarda oluyormuş ki onların zaten bu kurslara katılsalar bile pek de düzeleceklerini zannetmiyoruz...



- Kursumuzun sonunda kursu başarı ile bitirip sertifika alacak arkadaşların, gerçek müminlik yolunda emin adımlar ile ilerleyecekleri de gün gibi aşikardır. Allah yar ve yardımcıları olsun... Cep telefonu çalanlara da hidayet etsin...

( Cami De Cep Telefonu Çalmasını Önleme Kursları başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 16.03.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.