Bugün Vahşice Yeni Zelanda da Cuma namazında 49 Müslüman kardeşimiz Şehit edildi.

 yas iÅŸareti ile ilgili görsel sonucuyas iÅŸareti ile ilgili görsel sonucu


Bugün Cuma namazında 49 Müslüman kardeşimiz Şehit edildi eli kanlı şerefsiz teröristler sayesinde, yüreğimiz kan ağlıyor gözlerimizde yaşlar dökülüyor Lanet olsun insan canını hiçe sayanların anlayışına adım atışına… İnsan nasıl bu kadar zalim ve acımasız olabilir bilmiyorum anlamıyorum!

 

Ey teröre destek verenler bilin ki o canınız alındığında sizler o cehennem çukurunda feryat figan içinde aynı acının yüz bin katı acısıyla feryat figan edeceksiniz tek tesellimiz bu çünkü iman eksikliğimiz zalimlere haddini bildirmek için güç birliği yapmayan biz insanların sadece teselli bu oluyor. Bizde yıkılmaz çelikten zırh olan imanımız sinemizde olsaydı İslam âlemi top yekûn birlik içinde karşı çıksaydı tüm olanlara şimdi onlar bu vahşeti biz Müslümanlara yaşatmazdı… Cesaretimiz yok dünyalık çıkarımız için ahret dünyamızı yok ediyoruz.

 

Sağırlaşan kulaklar görmeyen hissetmeyen duygular beyin felci geçirmiş umursamaz beyinli insanlar olursak bu zalimler daha çok insan öldürecek gözlerini kırpmadan. Bunları destekleyenlerin üzerine yürümedikten sonra her söz lanet yazı söz kifayetsiz kalacak acımızda yüreğimizi yakacak. Her gün farklı bir vahşetle acıyla uyanmaktan daha kahredici ne olabilir? Elimiz ayaklarımız prangalar içindeyken, şerefle ölmek varken, bu zulme sessiz kalarak ölmek yakışmaz bize yakışmaz yürüyelim üstlerine İslam âlemi olarak tabi varsa bir yerlerde!

 

İninde saklanan itlerin tek tek dışarıya çıkması gözümüzün içine bakarak saldırması, bizdeki aslanların kaplanların imanımızın eksikliğinden kaynaklanıyor… Onlar avcı biz av, ne zaman ki bizler avcı olursak ne zaman oluruz bilmiyorum inşallah yarın hatta şimdi Rabbim “ol” der avcı oluruz ve hadlerini sonsuza kadar bildiririz inşallah… Devamlı kinle büyüyen zalimlerin kafasını koparmadan bu olanlara katiyen son veremeyiz, onlar ki merhametten anlamaz, üzgünüz başımız sağ olsun… Artık kifayetsiz sözleri yazmak yerine Aslanların kaplanların sahaya çıkarak onların destanlarını yazmak temennisiyle, Rabbim yar ve yardımcımız olsun. Selamlarımla.

Mehmet Aluç


( Bugün Vahşice 49 Müslüman Kardeşimiz Şehit Edildi. başlıklı yazı kul mehmet tarafından 15.03.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.