Beyni Sakat Olanlar

 

Kadim coğrafyalar üzerinde yaşayan kardeşlerimizin, feryat figan içinde sancılar çekerken, insanlık keyif içinde, bir gün o feryat ve figanın da kendi yoluna çıkmayacağından o kadar emin ki, zaman onlara bu zalimce uygulamaya dur demedikleri için, aynı feryat ve figanı yaşatacağından habersiz doğruluk ve gerçekten uzak, yaşamaya devam ediyor.

 

Zaman böylesine kıvırmaları kaçmaları saklanmaları zaman kabul etmez, din de kabul etmez diyeceğim lakin dinden haberimiz imandan eksikliğimiz o kadar çok ki, bu nedenle bunca zulmü kardeşlerimiz o kadim coğrafyalar üzerinde kan gözyaşı içinde çekerken ben din yerine, zamanı söylemek istiyorum. Zalimle böylesine acımasızca bunları yaşatıyorsa, dinimizden haberimiz yok imandan eksikliğimiz dağlar kadar var ki doğru ile yalanı, gerçek ile gerçek olmayanı ayırt edemiyoruz.

 

Aynı lisanı aynı dini yaşamaktan bu kadar uzak olmamızın sonucunda bunları masum kardeşlerimiz yaşıyor ve ülkemizde 8 Mart KADINLAR günü, kendinden habersiz şeytanın ve onun uşaklarının uşağı olmuş, kadın erkeklerce EZAN OKUNURKEN YUHLANMASI kaçınılmaz oluyor, geriye dönerek dinimize imanımıza bakarak gözden geçirmek zorundayız, tabi cesaretimiz varsa.

 

Son umudunu dış düşmanlara satanlar onların, Müslümanlar merhametli oldukları için kaybediyor dediğinde, kaybedenin kendileri olduğundan habersiz olanlarla, bu mukaddes vatan topraklarında onların sloganlarını atanlar, bizim Allah. C.C. umudumuzun hiç bitmediğinden habersiz mukaddesatımızı yuhalamaları BEYNİ SAKAT OLANLARIN bizi sokaklara dökme oyunlarına gelmeyeceğimizi bilmelerini ve sabrımızı taşırmamalarını, sabrımızı taşırırsalar 15 Temmuzda tanka iman dolu sinesiyle karşı çıkanların şehit olmaları gibi, bizlerinde onların bu edepsizliğine karşı iman dol sinemiz ile karşı çıkacağımız ve kaybedenlerin onların ve batının olacağını da bilmelerini şimdiden söylüyorum, vesselam. Selamlarımla.

 

Mehmet Aluç

 


( Beyni Sakat Olanlar... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 14.03.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.