BİRAZ DA SİYASET  KONUŞALIM 

                       Ahmet AYAZ 

                       Gaziantep Zafer Gazetesi 12 Mart 2019

                       …………………………………………

                       

 

      Siyaset çok ince bir iştir. Herkesin uğraşacağı bir iş değildir. Rahmetli  İmam Hüseyin İncioğlu gibi, bazıları mal varlığını bu yolda yer bitirir. Bazıları da mal varlığına mal katar. İşte bunun için, bu gün içimden siyaset konuşmak geldi. Biraz da siyaset konuşalım dedim.  Siyaset öyle bir şey ki, Siyasetle uğraşanların bir çoğu bilirler. Siyasetin içinden 100  binleri kaybeder, birisi  kazanır. Siyasette bazılarının bir düşüncesi, bir amacı, ideolojisi olur. Bazıları da seçilmek için yarışa girer. Bazıları da var ki; Ne yaptığını bilmeden, ve yahut da,  falancanın partisi oy almasın çabası ile orta yerde göbek atıp,  hiç yere  oynar. Bu tür insanlarında sayılarını az sanmayalım.

       Yarışa girenlerin bazıları parasına güvenerek rol  alır. Ama parası onu göklere çıkarır. Herhangi bir gazeteden. bir  yazarını ihraç ettirmeye de gücü yeter. Bu olay ulusal  gazetelerde de çok zaman görülmüştür. Ama, o siyaset  adamı tabana inip  de insanların  gönlüne girememiş ise, ne  yaparsa  yapsın nafiledir.

       Geçmişte 3 tane  zirveye çıkmış siyasetçilerden halk doymuş usanmıştı artık. Ama şehrin duvarlarına bu siyasetçilerin 6x4 metre ebadında resimleri duvarlara boy boy asılmıştı Bunlar sandığa gömülü kaldılar. Çünkü halkın gönlünden çıkmışlardı artık. Halk onlardan  usanmıştır. Ama ben burada adlarını vermeyeceğim. Halkın gönlünde sakladığı siyaset adamları var. Bunlar oy için hiçbir kapıya gitmeseler de, halk bunları istiyor, halk bunları sandık başında destekleyeceklerdir. Ama bazıları kendini boşa yoracaktır, Ama basında adlarını duyurmaya da ihtiyaç vardır. Çünkü insanlarımız adını duymadığı bir kimseye nasıl oy versin? Onun için basına da ihtiyaç vardır. Hem de çok vardır.  Bakın size bir şey söylemek  istiyorum.

           Bir Prof dostuma bir gün  kendisi ile sohbet ederken sormuştum. Hocam  bir partide millet  vekili adayı olmayı düşünmüyor musunuz? Dediğim de, “Ahmet Bey, benim düşünmem bir şey getirmez. Beni düşünen olur da çağırırlarsa, ben de önce  çağıranları değerlendirir, daha sonra evet ve ya hayır  cevabını veririm” Dedi.  Çok değerli ve saygıdeğer hocamı bu geçen millet vekili seçiminde çağırdılar, evet dedi ve para harcamadan 1. Sırada seçildi.

        Şunu huzur ve mutluluk içinde söylüyorum. Günümüzün siyasilerini ve parti başkanlarını kutlamak  gerekiyor. Gaziantep Büyükşehirde İyi Parti ile CHP’ nin birleşip Ejder Demiri aday göstermeleri, Oğuzeli’nde Ak Parti ile MHP’ nin birleşip Mehmet Sait Kılıç’ı  aday göstermeleri  çok sevindirici bir olaydır. Geleceğimizin aydınlık günlere gideceğinin bir işareti olduğu kanaatindeyim. İnşallah ülkemizde her şey güzel olacak, kardeş kavgaları bitmiş olacaktır. Şu da  dikkatimi çekti, siyasette olması  gerektiğini sandığım isimlerin bir çoğunu  meydanlarda göremiyorum. Acaba nedendir? Anlayamadım.

       Saygıdeğer okurlarım; Beni unutmayın. Sohbet  köşemde sizler ile yine buluşalım. En güzel ve mutluluk dolu günler, hep ve hepimizin olsun diyorum. Hoşça ve dostça kalınız.

 

( Biraz Da Siyaset Konuşalım başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 12.03.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.