Huzur Evlerinde insan ne kadar huzur bulur? Yaşını başını almış, kendine bakamayacak derecede olan insanların tercih ettiği bir yer huzur evi... İnsan yaşlansa da kimi kimsesi yoksa, ihtiyaçlarını kendi göremiyor ise huzur evine gitmesini normal karşılayabilirsiniz... Ancaaak evlatları hayatta ise ve herhangi bir sağlık sorunları da yoksa, evlatlar ana babayı niye huzur evine göndersin ki?

Evlat, okuduysa, o ana baba okuttu... Meslek sahibi olduysa, o anne ütülerini yaptı, çamaşırlarını yıkadı, önüne sıcak yemek koydu... Baba eve helal rızk getirdi... O nedenle bakımları da ne kadar zor olursa olsun, anne ve baba huzur evine gönderilmemeli diye düşünüyorum...

Devletin Huzur Evleri bir de Özel Huzur Evleri var. Kimi zaman kulağımıza geliyor, basından da izliyoruz, bazı zaman yaşlılara acımasızca davranıyor huzur evinin çalışanları... Yöneticilerde buna her nasıla göz yumuyorlar... Bunlar aslında bir suç teşkil ediyor ve tespit edilenler içinde adli işlem başlatılıyor haliyle...

Zaman zaman bu huzur evlerinde yaşlı insanlarımızı eğlendirmek için çeşitli eğlenceler tertip edilse de yinede insan evindeki huzur ve mutluluğu oralarda zor buluyor... Terk edilmişlik duygusu, bir köşeye atılmışlık düşüncesi insanların aklından hiç çıkmıyor...

İnsan kendi evindeki huzuru, huzur evinde hiç bir zaman bulamasa da çaresiz kalındığı zaman huzur evi de bir kurtarıcı oluyor adeta... Yaşlı insanlarımıza, sahip çıkmamız ve onlara minnet borçlu olduğumuzu da asla ve asla unutmamız lazım...

( Huzur Evlerinde Ne Kadar Huzur Bulur İnsan başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 9.03.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.