8 Mart Kadınlar Günü İçin Sözlerimden Bir Demet...


Uzun zamandır gönül tarlamıza bereketli yağmurlar yağmıyor ve çölleşiyor, anladım ki kadınlarımıza boşuna gözyaşı döktürerek, bereketli yağmurların gönül tarlamıza yağmasına bizler engel oluyoruz.

 

Kadınlarımızın sorunlarına kulak vermediğimizden dolayı sağır olduk bu kesin, baksanıza karnımız acıkırken ufacık gurultusunu duyarken, feryat figan eden kadınlarımızın içten gelen feryadını duyamıyoruz. Yine kadınlara önem vermediğimiz için gönül dünyamız dış dünyamız darmadağınık, hissiz duygusuz yaşar olmuşuz.

 

Yüzlerimizdeki anlamsız hislerle ifadesizlik, kadınlara önem vermediğimizden dolayı, gönlümüzün bir isyanı olarak yüzümüzdeki yansımasını ifade ederken, bizler hale anlamsız hislerle dolaşıyoruz. Bu yanlış ifadeyi nereye saklamaya çalışsak da saklayamayız, bu yüzümüzde bir utanç olarak hep kalacak.

 

İnsanlar öldükten sonra, daha iyi bir dünyayı gelecek için miras bırakmak için çalışması gerekirken, biz erkeklerin kadınlara yaşattığımız eza cefayı ancak miras bırakıyoruz.

Mehmet Aluç


( 8 Mart Kadınlar Günü İçin Sözlerimden Bir Demet... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 8.03.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.