''Günde 12 milyar insani doyuracak besin üretip, 7 milyar olmayan dünyanın yarısını aç bırakan sisteme kapitalizm denir...''

Budur işte gerçek vahşilik, gerçek yamyamlık. Boşuna dikkat çekmiyor yüce kitabımız bu duruma ''İsraf edenler şeytanların kardeşleri olmuşlardır.'' diyerek... Onun adı her ne kadar kapitalizm olsa da aslında vahşi kapitalizm diye de anılıyor çoğu kere...

Kara Kıta Afrika'da milyonlarca insan açlık ve susuzluk ile kırılırken, dünyanın zengin devletlerinin halklarının sofralarında kuş sütü bile eksik değil, sade bir çeşit de değil elli çeşit kuş sütü var sofralarında... Yedikleri önlerinde yemedikleri arkalarında zaten...

Sömürgeciler Amerika Kıt'asını keşfettiklerinde oranın yerli halkının büyük bir kısmını katlettiler... Onları insan yerine bile koymadılar... Boşuna demiyorlar beyaz adam geldi her şeyimizi elimizden aldı diye... Hakeza Afrika'da bu alçaklıklardan payını aldı...

Açlığı ve sömürüyü ortadan kaldırmadıktan sonra, dünyadaki savaşlar, kargaşalar asla bitmeyecektir. Bir tarafta elli bin, altmış bin, seksen bin dolar milli gelir ile bir eli yağda bir eli balda refah toplumları, diğer tarafta, günde bir doları bile bulmayan paralar ile geçinmeye çalışan fakir milletlerin insanları... Zenginler fakirlere zaman zaman yardım ediyor gibi görünseler de mutlaka işin ucunda bir menfaatleri olduğu gün gibi aşikardır bunu da akıldan çıkartmamalı...

Adaletin, eşitsizliğin olmadığı bir dünyada barıştan ne kadar dem vurabiliriz... Utanmadan sıkılmadan yabancı oldukları bir çok coğrafyada katliam yapıp sonrada üstünü örtmede, yani güneşi balçıkla sıvamaya çalışmakta batının üstüne başka bir güç yoktur... ''Batının bombaları nereye düşüyorsa doğu orasıdır.'' demiştir İranlı Yazar Ali Şeriati...

Güneş her zaman doğudan doğar ve ışık huzmelerini tüm insanlığın üstüne salar. Sakindir doğu insanı, yavaş sindire sindire yaşamaya çalışır her bakımdan. Batı gibi hızlı hareket etmez, müziklerimizi bile çok farklıdır... Bir ney sesinde, bir kanun ara taksiminde biz hastaları hastalıkları iyileştirirken, onlar diskolarda çıstak çıstak saçlarını başlarını sallar ve dağıtırlar içki ve uyuşturucunun etkisinde...

İslam Toplumlarına katliam dayatması yapanlar önce dönecek kendilerine bakacak. Cezayir de biz katletmedik milyonlarca Müslümanı... Bosna'da biz katletmedik masum insanları... İkinci Dünya Savaşında Yahudileri biz yakmadık fırınlarda... İnsan ayrımı yapmadık hiç bir zaman bu zenci, bu beyaz, bu sarı ırktan diye...

Tıkının bakalım o midelerinize pahalı pahalı yiyecekleri, milyonlarca insan Afrika ve Asya'da açlıktan kırılırken... Ama şunu da unutmayın, bunların hepsinin bir hesabı olacak ahirette ve Hazreti Ömer'in dediği gibi ''Fakirleri hor görmeyin çünkü onlar cennetin kralları dır.''

( Budur İşte Gerçek Vahşilik başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 1.03.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.