Her milletin düşünürleri olduğu gibi, düşünemezleri de var tabi ki... Düşünemedikleri için, ne düşündüklerini de bilemiyoruz ama, yine de onlar düşüncelerini söylemekte çok ısrarcı davranıyorlar... Düşünmeden konuştukları için, ne düşündüklerinin de pek bir önemi olmuyor toplum içinde... Leyleğin ömrü laklakla geçer derler ya, onlarında ömrü sadece laklak etmek...

Atalarımızdan da birisi, hangi atamız olduğunu da bir zahmet siz bulun artık... ''Düşün düşün ...oktur işin.'' demiş de niye demiş... Velhasılı o işi ..ok olan herif acaba tuvalet bekçisi ya da temizleyicisi de olabilir, ne dersiniz?

Ünlü Türk Düşünemezleri düşlerinde ne görürler acaba, diye bunu da bir düşünmemiz lazım bizim. Düşünde düştüğünü gören, hayatta da düşer mi? Bir tutan olmazsa bence düşer düşmeye de düştüğü yerden de kalkar mı bir de ona bakmak lazım...

Uzaylı bir düşünürümüz var mesela, düşünür mü dedim, dilim sürçtü canım, tersi işte tersi, siz anlayın, hepiniz tanırsınız. Uzay'ın neresinden olduğunu kendi bile bilmiyor. Mars da doğmuş olabilir, Jüpiter'de de çocukluğumu geçirmiş olabilirim lakin anımsamıyorum çok küçüktüm diyor Dünya gezegenine duhul ettiğimde...

Her önün gelene cennetten tapu veren düşünemezlerimiz var... Yanmaz kefen satan Hoca kılıklı düşünemezlerimiz var... Kendini düşünmediği gibi, başkalarını da düşünmeyip oto yollarda son hızla araba kullanan düşünemezlerimiz var... ''Çeksene elini kırcan mı belimi'' diye saçma sapan şarkı yapıp da geçmişte bu şarkıyı insanların dinleyeceğini düşünen düşünemezlerimiz de oldu zamanında... ''Zulüm ta 1453'de başladı.'' diye atalarımıza çamur atmaya kalkan düşünemezlerimiz var. Milletini yüzde vererek aptal zanneden düşünemezlerimiz de olmuştu... Böyleyken böyle... Az da olsa düşünürlerimiz olduğu gibi, bir dolu da Ünlü Türk Düşünemezleri var bu memlekette...

Bir de ünlü olmayan düşünemezlerimiz var ki onlarda evlere şenlik. Apartmanlarda komşularını rahatsız edenler. Yollarda trafik terörü estirenler. Kızlarını ve hanımlarını dayak ile yola getireceklerini zannedenler... Milli maçı bahane edip sağa sola ateş edenler. Yine belindeki silaha güvenip dayılık yapanlar... Bu vatanı böleceklerini zanneden gafiller... Ooooo bir dolu ki benzer tipler sormayın gitsin..

( Ünlü Türk Düşünemezleri başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 18.02.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.