Gece uzun gece karanlık gecede hüzün var, yanlızlık var gecede. Uyku yok çaresizlik umutsuzluk nerdesin umut nerdesin tükenme benden tüketme beni.. 

Sayfalara sığmaz dertlerim. Gece sana Anlatayım mı bir sen varsın birde ben dinler misin yoksa sende çekip gidermisin, bir sen varsın gece sende gitme.. 

Niye kasvetlisin böyle karanlık yoruldum artık gece anlaşılmamaktan. Sahtemi olmalı insan dürüst davranınca neden insanların hoşuna gitmiyor ben bilmem. 

Gece yüreğimde ne varsa o oynayamam ben oyuncu değilim ki mutluysam mutluyum mutsuzsam mutsuz, şimdi mutsuzum gece senin zifiri karanlığinda bırakta aglayayım dökeyim yüreğimi saran hüznü yoksa yakacak beni. 

Derman ol bana birlikte sabah olsun belki ben mutlu olurum konuşuruz bir başka, gece sen sabah olmaya bak ben derdimle kalayım hoşçakal gece. 

Ben senin karanlıgın da kaybolmaya rahatsız etmeden kimseyi sende sabah olmaya hoşçakal gece, yarın gece sen gece olunca yine ben burda olacağım. 

Sen zifiri karanlık belki ben yine mutsuz.. 
Acı çekerek gidiyorum gözlerimde yaşlar kuruyuncaya kadar aglamaya sen sabah ol gece sabah ol ki umut dağıt insanlara. 
Benden geçti bundan sonra umudum olsada olur olmasada. Gidiyorum ben ağlamaya..Nermin tiryaki
( Gece başlıklı yazı NERMİNTİRYKİ tarafından 16.02.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.