Yeni yeni kutlanmaya başlayan toplumsal bir olay 14 Şubat Sevgililer Günü... Anneler Günü ve Babalar Gününü biliyoruz da Sevgililer Gününün on, belki on beş senelik geçmişi var yurdumuzda...


Kapitalizmin çarkları dönsün yeter ki... Millet alış veriş yapsın, kravat alsın, kazak alsın, gömlek alsın, tek taş yüzük alsın, ziynet eşyası alsın. Pahalı bir lokantada iki kişilik yer ayırtsın, bir iki kadeh rakı ya da şarap parlatsın... Kısaca birbirini ne kadar sevdiğini göstermek için, gösteriş yapsın dursun...


Sevdiğinizi bir gün değil her gün sevin. Öyle özel günleri de beklemeyin hediye almak için... İçinizden geldiği zaman hediye alın sevdiğinize... En büyük hediye birbirinize olan sevginiz, saygınız ve aşkınız olsun...


 ''Sevmek Dokunmaktır ''Desmond Morris'in de bir kitabının adıdır aynı zamanda... Dokunun coşkuyla sevdiklerinizin yüreğine, gözlerine, ruhuna, bedenine... Sizin dokunduğunuz yerlerde ortaya güzellikler çıksın, dostluk samimiyet, aşk çıksın...


Seni Seviyorum dan daha fazla kullanılan bir cümle yoktur sanırım kainatta... Birbirini seven erkekler ve kadınlar, ne güzeldir bir sevgiyi ömür boyu paylaşmak. Paylaşıldıkça azalmayan, bilakis çoğalan bir varlıktır sevgi... ''Bir Yastıkta Kocayın.'' da derler... Bir yastıkta kocamak aynı zamanda birbirini aldatmamak, bir birine yanlış yapmamaktır... Sene de bir gün kutlasanız da 14 Şubatta Sevgililer Gününü, her gününüz 14 Şubat da ki gibi coşku dolu, aşk dolu, sevgi saygı dolu olsun... Sevmenin, sevilmenin o coşku dolu büyüsüne kaptırdınız mı kendinizi önünüzde hiç bir engel duramayacaktır...

( Sevdiğinizi Bir Gün Değil Her Gün Sevin başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 14.02.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.