soğuk bir hafta sonu  masamın altındaki kutuyu  karıştırdım... ne var ne yok döktüm... elime Trabzon dan gelirken getirdiğim bir kaç yuvarlak kütükten kesilmiş yuvarlak odun  ve daha önce boyadığım taşlardan kalma irili ufaklı çakıl taşları geçti...ve ben bu gün yazmak yerine  odunu odunluktan ,taşı taşlıktan çıkarmak onlara bir kişilik vermek istedim...yaz yaz nereye kadar değil mi:)bir kaç haftadır yazmak tan fırçayı elime almayı ihmal etmiştim... bu gün bana küsen boyalarımı ve fırçamı konuşturmak onlar lada barışmak istedim...ve ortaya çıkanları  değişiklik adına sizlerle paylaşıyorum... nasılsa edebiyat ve sanat kardeştir...
sevgiyle kalın
silgisiz 
diğer yaptıklarımı görmek isterseniz
(instagram adresim:silgiziceartgallery)

( Sanat Edebiyatın Kardeşi başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 10.02.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.