beklemek ile ilgili görsel sonucu

Bir işin gerçekleşmesi için beklemek ve sabretmek,günümüzde giderek azalan bir davranış haline geldi.İstiyoruz ki emeklerimizin karşılığını hemen alalım.İstiyoruz ki her emelimize dilediğimiz zaman ulaşalım.
İnsanı yıpratan en önemli etkenlerden biri de sabredememek,yeteri kadar beklememektir.Tabii sonrasında da karamsarlığa kapılma ve felaketleştirme gibi tutumlar,çoğu insanda kendini gösterebilmektedir.Bir araba düşünelim.Soğuk bir havada arabadan verim alabilmek için,arabayı belirli bir süre çalıştırmamız gerekir.İstediğimiz sür'ate ulaşabilmek için ise aşama aşama vites yükseltmemiz gerekmektedir.Nasıl bebekler önce emekleyip sonra yürüyorsa,bizler de aşama aşama ve gerekli donanıma sahip olduktan sonra istediğimiz noktaya ulaşıp,emin adımlarla ilerleyeceğiz.
Beklemek ve sabretmek olmasını istediklerimiz için hiçbir faaliyette bulunmamak değildir.Hedeflerimizin,hayallerimizin daha çabuk gerçekleşmesi için uygun zemini hazırlamaktır.Yani her zaman çalışmalıyız ve çaba sarf etmeliyiz.Bizler uygun zemini hazırladığımızda ve şartlar olgunlaştığında ,hedeflediklerimize ve daha güzeline ulaşacağız.
Hayatta hep daha iyisini ve daha güzelini elde etme isteği,insanı mutsuz eder.Ama var olan imkanlarla en iyisini ve en güzelini yapmaya çalışmak;hem insanı mutlu eder,hem de arzu ettiklerine onu daha çabuk ulaştırır.
Hani yazının başlığında sabretmek ve beklemek demiştik.Sabredeceğiz,bekleyeceğiz ama aynı zamanda da hep uğraşıp didineceğiz.
Mevlana Hazretleri:
"Üzülme;
İstediğin bir şey olmuyorsa,ya daha iyisi olacağı için,ya da gerçekten olmaması gerektiği için olmuyordur." demiş.
Dolayısıyla bizler hep gayret edeceğiz.Gayretlerimiz ve sabrımız neticesinde bizim için ne iyi olacaksa,zaten o gerçekleşecektir.
O yüzden üzülmeyin dostlar.Yarınlar güzel olacak.Ümidinizi ve yaşama sevincinizi diri tutun sevgili dostlar
Sevgi,saygı ve muhabbetle...
( Beklemek Ve Sabretmek başlıklı yazı Psikolog tarafından 8.02.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.