acının yeri kartal...... 

17 ağustos depremini yaşayan biri olarak ...gözüm kulağım dualarım kartalda ki çöken binada.. sebebini benim yada devletin bilmediği bir nedenle ki benim bilmemem normal devletin bilmemesi  konusu  tuaf....binanın 3 katının kaçak olduğu söyleniyor...ve  Kartal gibi bir yerde  İstanbul un  göbeği sayılan  bu yerde cevre de buna  benzer yapılanır olduğu da söyleniyor... söyleniyor da söyleniyor şimdi herkes nasılsa bir şey söyleyecek  o yüzden söyleniyor la gitmek istiyorum.. bunu söyleyenlerde genelde devlet adamları... hani şu  hangi partiden olursa olsun bu aralar bana oy yok mu bana da ,bana da diyerek  koltukları dolduran kesim....
biz ki bu coğrafya da büyük bir deprem görmüş acıların en büyüklerini yaşamış bir milletiz... bu gün yarın büyük bir deprem bekleniyor şüphesiyle yaşıyoruz... eyyy  bu binaları  aç gözlülükle  mantar gibi yükseltenler.... eyyy bu binalar yükselirken göz ardı edenler... eyyyy  dur bu gün yarın bakarız diye öteliyenler... şimdi beni kurtarın diye inleyenlerin sesleri duyup vicdan azabı çekiyor musunuz... dün geceden beri yayın yasağı var hepimiz her bilgiyi değerlendirip kulağımız ve yüreğimizle hayırlı haberler bekliyoruz...bu yayın yasağını hiç anlamış değilim...

bir yerlerde yeni hayatlar filizlenirken bir yerlerde bazı hayatlar sönüp gidecek..bir yerlerde düğün dernekken bir yerle de cenaze olacak bu  hayatın kanunu  bunu hepimiz kabul ediyoruz ... lakin hayatın kanununda  ihmal , göz ardı etmek, tedbir almamak...bile bile ölüme davetiye çıkarmak  cinayet dir...herkes üstüne düşeni yapmalıdır... bu sadece devletin değil hepimizin suçudur.... 
çok ama çok üzgünüm...onlar orada canlarının derdindeyken  kurtulmayı bekliyorken ... güldüğüm den ,yediğimden, uyuduğum dan suçluluk hissediyorum... üzerime 17 ağustos deprem psikolojisi sindi...hepimiz kendi hayatımızdan  ve sorumlu olduğumuz çocuklarımızın hayatından mesulüz..hepimiz ayrıca bir birimiz dende mesulüz.... lütfen ve lütfen can derdine düştükten sonra canlarımızın kıymetini bilmeyelim..herkes üstüne düşeni yapsın... ac gözlülük mal sevdasına canlardan olmayalım............

ölenlere Allah tan rahmet..yaralılara acil şifa...kurtulmayı bekleyenlere de  hayırlısıyla bir an önce kurtulmalarını diliyorum...
silgisiz

( Acının Yeri Kartal...... başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 7.02.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.