Saat Gecenin Üçü, Bedenim Uykuya Göç Etmek İsterken Ben Erteliyorum Mütemadiyen

                          Ä°lgili resim

DELİLİKTE BÖYLE BİR ŞEY Mİ DİYE MERAKTA ETMİYOR DEĞİLİM ASLINDA!

 

Gece, saat gecenin üçü, bedenim uykuya göç etmek isterken ben erteliyorum mütemadiyen, aklımda sen varsın, sanki aklımda senin olması bana ne kazandıracak vakti öldürmekten, yüreğime sapladığın hançerin sancısını hissettirmekten başka… Sanki bu hançerin acısı sancısı çıkmasın istiyorum uyuyunca birisi çıkaracak, seni her an hatırlatan bu hançeri çıkacak diye korkuyorum, uyumak istemiyorum, delicesine bir saçmalık benimkisi! Delilikte böyle bir şey mi diye merakta etmiyor değilim aslında! Neden normal bir insan gibi saat gecenin on biri on ikisinde yatağıma girerek uyumayı seçmiyorum artık sen anla, gerçi beni anlamış olsaydın çekip gitmezdin ey zalim yâr…

 

İŞTE BÖYLESİNE SABAHI OLMAYAN GECELERDE SENİ ANLAMSIZLIKLARIMIN İÇİNDE İHANETİNİ TERK EDİŞİNİ DİBİNE KADAR YAŞIYORUM

 

İşte böylesine sabahı olmayan gecelerde, seni anlamsızlıklarımın içinde ihanetini terk edişini dibine kadar yaşıyorum, belki şimdi sen şimdi tatlı uykunda aklında ben olmadan, mışıl mışıl uyuyorsundur! Nasıl beceriyorsun böylesine yatmayı? Aklına ne getiriyorsun hatırlamamak için bilmiyorum, beklide sen de ben gibisindir kim bilebilir ki, diyerek gönlüme az su serpiyorum ama neden gittiğini söylemeden gittiğini de anlamıyorum, gerçi ilk altı aydan sonra birbirimizi tanıyamaz olmuştuk, birden bir ne olduysa? Sanki ilk o altı ayı zoraki yaşamıştık, lakin bizi zorlayanda yoktu neydi?

 

BELKİ DE BAŞARISIZLIĞIMIN NEDENİNİ ÇÖZMEYİ İSTİYORUM, AMA ÇÖZEMİYORUM PESTE EDEMİYORUM

 

İşte böylesine dejavu de karabasan karasaban kara yatan de ne dersen de, aklımda binlerce soru cevapsızlık yatırtmıyor, beklide ben davet ediyorum bunları seni anlamak için, gerçi anlasam da ne olacak sen gittikten sonra! Boş işte, boş işlerin peşinde uykusuzluğu yaşıyorum, yatmıyorum… Belki de başarısızlığımın nedenini çözmeyi istiyorum, ama çözemiyorum peste edemiyorum, yatak benim halimden isyan ediyor, şekli şemalı değişti tıpkı benim gibi. Artık kendime seni yasaklamalıyım hatırlamamak için ama nasıl, gidişindeki acıyı içimde çıkardığım an olabilir, kendi elimle yüreğime sapladığın hançeri kendi elimle, haklıydı diyerek çıkardığım gün olabilir, olabilir mi? Olmayabilir mi? Beni güldürebilir mi, yoksa böylesine bitirebilir mi? Bakalım göreceğim, ondan sonra son sözü söyleyeceğim, seni tamamen sileceğim ve kendi yoluma, yeni umutların eşliğinde devam edeceğim inşallah, şimdilik ziyan olmuş halimle bu ziyankarlığıma aldırış etmeden sana hiçbir şey söylemiyorum…

 

Mehmet Aluç


( Saat Gecenin Üçü Bedenim Uykuya Göç Etmek İsterken... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 5.02.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.