Uzun zamandır yazmadım yazamadım, zira bir sözün ile kırıldı kolum kanadım, hazmedemedim zor geldi işte çok acıdı canım, düşündüm oysa ne çok şey paylaştık dertleştik, ağladım gece ağladım gündüz ağladım, öyle canım yandı ki canım. sanki kemiklerim un ufak oldu etlerim lime lime döküldü, kalbimin acısını bir duysan dayamazdın, kendimi alıştırmaya çalışmadım. 

Sus dedim kızdım kendime anlayacağın çok acıdı canım  alıştım mı unuttum mu, hayır ne alışmaya çalıştım nede unutmaya, yazamadım yapmadım yapamazdım insan yüreğini koparıp atamıyor inan, oysa bir beklentim olmadı ki senden,  canın sağ olsun, sen mutlu ol da başka birşey istemem, sadece kader dedim Allaha sığındım, umarım mutlusun, inşallah tüm dileğim bu, hala duamdasın yaşadığım  nefes aldığım her anda olacaksın, ben dualarımda seni hiç unutmadım. 

Sen unuttum mu bilemem arada eğer ki aklına düşersem, sadece bir duadır tek isteğim senden, dilerim asla üzülmezsin kimse kırmasın kalbini gülen yüzün hiç solmasın, keder kapını çalmasın, ömür boyu mutluluk sarsın benim yerime seni sevgili.  

Zeynep Özcan
( Dualarımdasın başlıklı yazı NERMİNTİRYKİ tarafından 2.02.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.