Kopyala  yapıştır... indir yükle.....



 Ben diyorum ki  yeter artık bu sosyal medya kullanan insanlara da bir ehliyet verilsin...hiç değilse bir testten geçirilsin... sosyal olmanın anlamı anlatılsın...ne bileyim işte bir şeyler yapılsın...gözüm yoruldu, içim şişti...espri adı altında yayınlanan  o kes yapıştır kopyala yapıştır yazıları var ya  beni benden alıyor...neye kime laf soktuklarını bilmiyorum bilmekte istemiyorum... şimdi kalkıp sorsan hepsi   hoşuma gitti paylaştım der... bu saçma sapan şeyleri paylaşanların yanında aynı dozda ona yapılan yorumlar dan da ,o yuvarlak kafaların emojelerin kocaman ağzıyla gülüşlerin dende  ve bunu ondan  görüp sanki çokta komik mişcesine paylaşanlar dan da....Allah razı olsun.....bizi gülümsetiyorlar ve çevremizdeki  insanların zekası konusunda gerçekten bize fikir veriyorlar...

Bakıyorsun her kes yazar, her kes şair,herkes manken,  bakıyorsun  herkesin mükemmel bir hayatı var....her şey gülük gülistanlık...kimi düğünde , kimi tatilde ,kimi kocasıyla kimi yavrusuyla  hadi buraya kadar tamam mutluluklar paylaştıkça çoğalır diyelim onları mutlu görmek bizi de mutlu etsin... onların ne kadar duyarlı ve ne kadar sosyal insanlar olduğunu anlamak için ....bir resim paylaşırsın   iki kahve fincanı yanında lokumu  ,suyu   .....  kahve keyfi  adı altında ..bir sürü yorum beğeni taktir şaka yıkılır arkadaş listenizin yarısı beğenir.... ertesi gün bir kadına şiddeti paylaşırsın  300 kişiden 10 tanesi beğenir iki üç duyarlı yürek yazar hepsi o kadar  sorsanız hepsi şiddete karşı........ saçma sapan yazıları paylaşan  bütün gün facebook ta olan o arkadaşlardan hiç ses çıkmaz görseler bile görmezler....onların sosyalleşmeden anladıkları sosyal medya denen bu yerlerde  o saçma sosyal mesajları yayınlamak normalinde yüzüne ,gözünün içine bakarak söyleyemedikleri içinde tutukları sözleri burada yazarak içini rahatlatmak ve bunu o kişinin okuduğunu düşünerek  ohh ne güzelde laf soktum demek....işin en  tuaf yanı da şudur... sen bu saçma sapan şeyleri okursun.... beğenmez benim gibi hatta gıcık olursun ... ama bunu yazan kişileri ne silebilirsin ne engelleye bilirsin.... istesen de istemesen de onlar orada durur.. niye durduğuna gelince ya dayı kızıdır, ya amca oğlu, ya en yakın arkadaşındır, yada akrabadır bir yerden bir şekilde sana değmiş insanlardır... onların kırılmaması adına siz her gün bu tür paylaşımları görür jet hızıyla geçersiniz. Uyuz olur olur susarsınız.... bazen dayanamayıp hafif kulak çeken yorumlar yaparsınız altına  ama genelde  görmezden gelmekle yetinirsiniz.. bazen düşünürüm bu da bir çeşit iki yüzlülük değil mi diye....düşünürüm de  icraata gelince çok fazla bir şey yapamam ve o  atasözü gelir aklıma ...hatır için yenen çiğ tavuklu olan.....

Kaç çiğ tavuk yedim hatırlamıyorum... ama bu bünye daha fazlasını kabul etmiyor artık...   en yakın zamanda oturacağım  ya bu sosyal medya özelikle facebook u kapatacağım  yada güzel bir yaprak dökümü yapıp .... gıdımın gıdısını sözde sosyal olan kim varsa  sileceğim....

Sizde tavsiye ederim......................


silgisizce

( Sosyal-leş-dik başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 29.01.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.