Çok önemli bir yerdir kulak arkası... Sık kağıt kalem ile hesap yapıyorsanız kulağınızın arkasına illaki basit bir kurşun ya da tükenmez kalem takarsınız... Eskiden daha çoktu kulak arkasına kalem takma olayı da, hesap makineleri çıkınca o iş de kulak ardı edildi...

Herkes de iki kulak bir ağız ve bir dil var ki o da iki dinleyip bir konuşalım diyedir... Size nasihat eden büyüklerinizin laflarını da kulak ardı etmemek lazım. Büyüklerimizin hayat tecrübeleri bizden daha fazladır mutlaka...

Kimi zaman mikrofon takarlar, bir parçası kulağımızın arkasına gelir... Kulak arkasına atılan şeyler, önemsizmiş gibi görünür bazen. Sorunları çok da sık kulak arkası yapmamalı, daha sonrasında büyüyerek çıkıyorlar karşımıza...

Hele de sağlık sorunlarımızı belli bir yaşa geldiğimiz zaman hiç kulak arkası yapmamak, kendimizi güvenilir doktorlara teslim etmek en mantıklısı. Sağlığımızın şakaya gelir bir tarafı yoktur. En büyük nimettir her yaşta sağlıklı olabilmek...

Devletimizin başında olan insanlarda halkımızın isteklerini kulak ardı etmemelidirler. Toplumsal birlik ve bütünlük de böyle sağlanır. Toplumun, halkın isteklerini kulak ardı eden devlet adamları gün gelir bununda sonuçlarına katlanırlar illaki... Bazı zamanda dostlarından çok kazık yemiş insanlar 'Benim bir kulağımın arkası kaldı öpülmedik.'' derler. Aman siz sakın böyle durumlara düşmeyin dostlar. Büyüklerinizin konuştuklarını, sizden daha fazla hayat tecrübesi olan insanların söylediklerini de sakın kulak ardı etmeyin... 

( Kulak Arkası başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 27.01.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.