İnsanoğlu aslında herşeyi yapabileceğinin farkındadır insanın kendine güveni varsa ve gercekten kafasinda birseyleri derleyip topladiysa ki böyle ise baslamissa o is zaten bitmis tamamlanmış sayılmaktadır..
 Bir plan çerçevesinde yapilmakta olan is varsa daha güzel duzenli ve basarili olunur. Her ne olursa olsun kafanda bir planin varsa senin kim olduğunu ve ne yapmak istedigini sana rahat ve açık biçimde yansitir.
 
           Bir konu üzerinde çalışırken önce gidecegin yeri daha sonra da kim olduğunu bilmelisin sen nerede olduğunu bilirsen ve istedigin hedefin nerede olduğunu da biliyorsan o hedefine nasil calisacagini biliyorsan ve ne sekilde kendini planlarsan ulaşırsın çünkü neyin ne olduğunu bilirsin..

        Imkansiz dedigjn sey sadece senjn boyunu asan şeylerdir ve bu tür seyler imkansiz sayilamaz çünkü en ufak bir yardim ile bile sen imkansiz olanin metrelerce yukarisina çıkabilirsin.
        
 Unutma..
    imkansiz kelimesinin icinde bile imkan varsa bana imkansızlıktan bahsetme...
( Aşılmasına İmkan Olmayan Hiç Bir Duvar Yoktur başlıklı yazı edbytçıelif tarafından 19.01.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.