İşte yakaladım haberi, işte yazdım en mükemmel şiiri, oh oh güzel günün ballı ekmeğini yiyeceğim derken bir uyanırsınız ki rüya, şimdi rüya mı rüya hayat hayat mı rüya? Çöz çözebilirsen! Hayat rüya dersek bir bakmışsın ki elli yaşındasın, elli yıl önce çektiğin çile ıstıraplar yok olmuş, dün on yaşındayken bugün bir saniyede yaşın elli olmuş! Rüya hayatsa uyanınca gördüklerinde yok oluyor hangisi gerçek!Hangisi rüya?

 

Kapat gözlerini gör rüya, aç gözlerini gör rüya hayda, bu tam bir çelişki, nerede filozoflar kafa yorsun çözsünler! Çözmezler mi gerçeğe gideni! Neyi çözer kafa yorarlar? Anladım! Tamam!

 

Sevgilim dizlerinde yatarak hayallerimizi yaşatmak sana rüya gibi bir hayat sunmak istiyorum diyemeyeceğim, uyuyunca rüya uyanınca dünya rüya geriye bakınca bende şaşırdım sevgilim, çözersem devam edeceğim!

 

İçimdeki karanlığı, şöyle derin bir uykuya dalarak güzel bir rüya görerek dağıtabilirim de, rüya uyanınca yok, hayat yaşanınca geriye bakınca yok, yetkililer nerede hangisi hayat hangisi rüya açıklık getirin uyumayın! Uyuyun uyuyun uyansanız da aynı uyanmasanız da aynı!

 

Bir hesaplaşma içindeyim kendimle yaşadıklarımla, dün on yaşındaydım büyümek istedim bir saniyede büyüdüm, şimdi küçülmek istiyorum dedim on yıl bekle dedi! Dedim neden diğeri çabuk olurken bu yavaş? Dedi sanki bana büyümek uzatmak kolayda küçültmek için vurmak gerek acıtarak ondandır, anlayamadım şaştım kaldım, ikisi de rüya sanki hayatla rüya, hangisi gerçek hayatla rüya nasıl olur ikisi de aynı olur da anladım, ölünce hayat yalan oluyor, rüya görerek ayrı dünya nasıl olur dediğimiz ayrı bir dünya gerçek oluyor, rüyada ölü olan beden yaşayan ruh oluyor, beden şimdi ölü ruh ölmüyor yerine varıyor ulaşıyor ve hala yaşıyor, çözdüm en sonunda Rabbimin yardımıyla. Yetkilere telaşa gerek yok anlaşılmıştır merkez…

 

Mehmet Aluç


( Hangisi Rüya Hangisi Gerçek... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 17.01.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.