ABDULLAH SATOĞLUNUN

EDEBİYAT DÜNYASINDAN  HOŞ SEDALAR

 

Ahmet AYAZ

Gaziantep Ekspres Gazetesi 10 Ocak 20019

…..

                Abdullah Satoğlu’nun hazırlamış olduğu ve Akçağ Yayınlarından çıkan 175 sahifelik bir kitap “2 Ocak 2019 Ankara  “Mümtaz Şair-Yazar Ahmet Ayaz  Beyefendiye en iyi dileklerimle” demiş. Sağolsun Abdullah Satoğlu dostumun  imzasıyla kitap elime ulaştı.

         Ben de bu güzel ve kıymetli seçkiyi sizlerle paylaşmak istedim.  Kitap Abdullah Satoğlu dostumun biyografisi ile başlıyor. Daha sonra Ali Akbaş, Faruk Anbarcıoğlu, Aşık Ayten Gülçınar, Aşık Murat Çobanoğlu, Aşık Veysel Şatıroğlu,  Sevinç Atan, İbrahim Agah Çubukçu, Murat Duman, Nurullah  Genç, Hasan Celal Güzel, Mehmet Akif İnan, Bahaettin Karakoç, Durmuş Kaya, Muharrem Kübat, Halistin Kukul, Mehmet Atilla Maraş, İbrahim Minnetoğlu, Haşim Nezihi Okay, Ahmet Özdemir, Osman Nuri Sezer, Vedat Ali Tok, Sergül Vural, Halim Yağcıoğlu, Mehmet Nuri Yardım, İsmail Hakkı Yılanlıoğlu.

        Bahse konu, yukarıdaki isimler önümde sıralanınca, aklıma hemen İzmirde Hürriyet Gazetesi yayınlarından çıkan,  Saygıdeğer Hemşehrim Mustafa Gökçek Beyin çıkardığı “Yansıma Saatleri” isimli kitabı hatırladım. Yansıma saatleri isimli kitap da Mustafa Gökçek Gaziantep’ten 3 kişiye yer vermişti. Ahmet Ayaz, Ahmet Ümit ve Oğuz Tümbaş’a.

       Çok değerli Lale Şairi Abdullah Satoğlu dostumun bu kitabını da size salık veriyorum, alın okuyun derim. Yukarıda adı geçen isimlerin öz geçmişleri ile birlikte, önemli  eserlerinden  alıntılar bulacaksınız. Edebiyatımızda damağınıza bal tadı değecektir. Buna inanın diyorum. ADRES; Akçağ Yayınları Tel. 0312 432 1798.

       Saygıdeğer okurlarım, beni unutmayın, hoşça ve dostça kalınız.

( Abdullah Satoğlunun Edebiyat Dünyasından Hoş Sedalar başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 9.01.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.