Hadi leynnnnnnn, en baştan diyelim de sonra sıralayalım kimlere kimlere... Ben sade bir vatandaşım TC vatandaşı, tabi ki gurur da duyuyorum Türk ve Müslüman olmakla, benim gibi bir çok kişide aynı duyguları taşıyor biliyorum ki...

Kendi toplumumuzu kıyasıya eleştirme hakkımız vardır her zaman, ancak insanımıza, devletimize hakaret etme, aşağılama hakkımız yoktur ve olmamalıdır... Kim olursan ol, istersen dünya çapında ol, istersen dünyanın yarı çapında, yazar ya da şair ol, bu toplumun içinden çıktın sen, kimsen kimsin, bu sana toplumunu, insanını aşağılama hakkı vermez. Yok illa birilerine hakaret edeceğim, aşağılaya cağım, onlara bidon kafa da diyeceğim, ''Onların oyu ile benim oyum bir mi arkadaş.'' diye cümle kuracağım diyorsan bizim de sana ''Hadi Leynnnn oradan yürrüüüüü.'' deme hakkımız vardır...

Marketin biriside yazmış reklamına ''Çok al az öde.'' Hadi leeeeyn oradan, öyle bir sistem daha icat edilmedi yeryüzünde, yemezleeeer! Son günlerde dolarda ki yükselişin nedeni Japon Ev Kadınları imiş. O zaman ne yapıyoruz, Japon Ev Kadınlarını mesaj yağmuruna tutuyor muyuz, tutmuyoruz tabi ki... O kadar salak mıyız biz? Bir daha Hadi Leynnn oradan.'' diyoruz topluca...

Bir de şimdilerde milletin başka derdi kalmamış sinemalarda patlamış mısır tartışması başladı. Geçenlerde cumartesi günü gittiğim sinemanın salonunda yedi sekiz kişiydik. Üzülüyor insan gerçekten, bir sanatın değerinin düşmesine... Tabi ekonomik krizde etkili bunda... Patlamış mısır almak içinde kredi filan çekip öyle gitmek lazım sinemaya. Bunlarda bir ''Hadi leynnnnn oradan.'' cümlesini hak ediyorlar aslında... Yolluyorum ben de gönül rahatlığı ile...

Siz hiç kredi alıp da rahatlayan ya da kredi aldığı için mutlu olan insan gördünüz mü? Meşhur atalar sözüdür ''Borç yiyen kesesinden yer.'' derler... Vay efendim ertelemeli kredi imiş de, mutlu ediyormuş insanı. Kredi alanın mutluluğu da aynı zamanda bankanın mutluluğu imiş. Banka mutlu olur tabi para satıyor, faiz alıyor... Çok sever bankacılar müşterilerini, derseniz, ben de ''Hadi leyyynn oradan.'' deme hakkımı kullanırım...

Diyarbakır'ın Bismil İlçesinde seraların ısıtılmasında kaçak elektrik kullanıldığı tespit edilmiş drone yardımıyla... Sekizbin konuta yetecek kadar ve ayda bir milyon liraya yakın elektrik tüketimi olduğu saptanmış... Kul Hakkının dik alası bu... Kimsiniz oğlum siz? Size böyle okkalı bir ''Hadi leyyyn oradan çeker ki bu millet'' feleğinizi bile şaşırırsınız...

Hak hukuk, gak gukuk olmamalı, hele de bir hukuk öğrencisi, öyle elini kolunu sallayarak silahla, okulun kapısından girememeli... Nerede sizin özel güvenlikleriniz, oraya mostralık mı koydunuz? Bir de katile destek mesajı var işin içinde, ''Hadi leynnnn oradan'' hatta durur durur bir daha söylerim bu alçaklara ''Hadi Leynnnnnn hadi oradan sizi utanmaz arlanmazlar, insan müsveddeleri.'' İşte böyle böyle mahvediliyor, hem dünya hem de ahiret hayatı... 
( Hadi Leyn Oradan Deme Hakkımız Her Zaman Vardır başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 6.01.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.