Başka  ülkelere  göç  eden veya göç etmeyi düşünenlere seslenmek  istiyorum:

Sizler  ve  bizler  hepimiz  bu  vatan  toprağında doğduk,  büyüdük, sevdiğimiz yakınlarımızla  birlikte başarılarımızı, sevinçlerimizi,  coşkularımızı  bazen de  hüzünlerimizi  bu  topraklarda yaşadık.

Burası  bizim vatanımız,  hepimize ait  ortak  evimiz.

Yaşantılar  renkler  gibidir her daim  mutluluk misali  beyaz veya  pembe olamaz,  arada  koyu renkler siyah benzeri  durumlar da  yaşanabilir  sıkıntılar gibi...

Son  zamanlarda her konuda  kişisel veya  toplumsal  bazı  olumsuzluklar içinde olabiliriz.

Yaşanmışlıklarımızı  gözden  geçirelim,  mutluluklarımız hep mi  süre geldi?  Mutsuz günlerimiz  olmadı mı? Elbette oldu, ama  biz ne yaptık?  Sabrettik,  pürüzlerin  sebebini  bulup çözmeye  çalıştık. Aklımız   böyle  emrediyor  çünkü. 

Her zaman  her durumda inandık ki  "sorun  nerede ise,  çözüm  oradadır"...

Sorunlardan,  sıkıntılardan  kaçmadık çünkü  kaçışlar  sorunları ortadan  kaldırmıyor. Yerimizde kaldık, inançla, dimdik  ayakta  durarak...Sonuç  tabiî ki  çözüm  oldu...

*******

Ülkemiz halkı son zamanlarda  yetkililerin  de  teyit  ettikleri  gibi çeşitli yönlerden  sıkıntılar yaşamakta. Bazı  tuzu kuruların  dışında buna  kimse  hayır  diyemez.

Son günlerde  internette  dolaşan  iç ve dış kaynaklı haberlerde "yetenekli ve  varsıl  Türklerin  sürüler  halinde  varlıklarıyla  birlikte  yurt  dışına  göçtüğü" nü  okumaktayız.  

Kaçıp göçmekle  sorunlar çözülmez,  kaçmadan  mücadele  ederek  çözüme katkıda  bulunmak  varken,  ülkeyi  terk etmek  nedendir?  İnsan,  evini,  vatanını  terk eder mi? 

Geçmiş  zaman  dilimlerinde  sevinçlerimizi de hüzünlerimizi  de birlikte  yaşamadık mı? O  halde  içinde  bulunduğumuz  sıkıntıları  da  birlikte  aşacağız, birlikten  kuvvet  doğar,  azmin  ve  inancın  sonu  mutlak  başarıdır. Başarmak için büyük önderimiz Atatürk'ün  şu  sözlerini hep  aklımızda  tutalım: "muhtaç  olduğun  kudret,  damarlarındaki  asil kanda mevcuttur.

Şunu  da hatırlatmak  istiyorum:  her  gecenin  bir  sabahı  vardır.

Gitmeyi,  göçmeyi  düşünen  BÜYÜK  TÜRKİYE  AİLESİ'nin   sevgili  bireyleri;

Gitmeyin,  kalın,  gücümüze  güç  katın, ülkemiz  ile  Büyük Türkiye Ailesinin  bekası için...

Sevgi ve selamlarımla,

Yurdagül Alkan. 

( Terk Etmeyin Bu Güzel Vatanı başlıklı yazı Gülalkan tarafından 5.01.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.