Bitsin artık cinayetler dökülmesin al kanlar Kim barıştan yana değil hele söyleyin canlar Sevgimiz hep dalgalansın bizi anlayan anlar Birlik dirlik olsa dünya zalimlere dar olur. 

Ne para isterim ne pul illa ki derim barış Dörtbir yana haber verin duyulsun böyle yarış Doğayı yeşillendirin sulayın karış karış Kardeşliği çekiştiren iki gözü kör olur.

Babamız Hazreti Adem kardeşlik başka özel Aka karaya bakmayız dostluk her yerde güzel Türk'üz Kürt'üz gurur ile kimliğim başka özel Bayrağım dalgalandıkça evlatlarım hür olur.

Güzel yaşamak var iken neden her yerde zulüm 
Yüreğime kan damlıyor solmasın artık gülüm Canımızda can gitmesin uçsun kanadım kolum Bu dava böyle giderse şah sultan bile yar olur.

İnsanız sonuçta elbet hatasız kul olamaz Yaydan çıkarsa eğri ok hedefini bulamaz İnsanlığı bilmeyenler insan dersi alamaz Özünü sözünü bilen her toplumda pir olur.

 Fatma Alageyik.
( Yar Olur.. başlıklı yazı Fatma Bacı tarafından 2.01.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.