İNCİ  KONUKOĞLU  LİSESİNDE KUTLAMA

Ahmet AYAZ

Gaziantep/Şahinbey İlçesinde bulunan ve benimde davetli olduğum  İnci Konukoğlu lisesinde mütevazı  bir salonda çok görkemli bir şekilde  Gaziantep’in kurtuluş  günü kutlaması yapıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşının  okunmasından sonra Lise Müdürü Ramazan Yaşar Bozkurt’un konuşması ile program başladı. Daha sonra  öğrencilerin ayrı ayrı şiir okumalarından  sonra, bende  “Gaziantep Destani” adlı  şiirimi okuyup  Şahinbey’den yana birkaç söz ettim.  Sonra Müzik Öğretmeni  Celal Duva yönetiminde,  bir müzik topluluğu sahnede yer aldılar. Gitarda  İlayda Tırman,  Bağlamada  Eşref Kara, Dicle Oğulkanmış.  Kemanda Müzik Öğretmeni Celal  Duva. Celal Duva  eşliğinde  söylenen Gaziantep Türküleri ve kemanın  sesi bizi basbayağı büyüledi. Programın bitiminde İnci Konukoğlu lisesi Müdürü Ramazan Yaşar Bozkurt’u temsilen çok değerli Tarih Öğretmeniz Ender Demir bana bir çiçek takdims ettiler, ama, öğrencilerimizin, öğretmenlerimizin, ve okul idarecilerinin her birisi birer çiçektiler, birer çiçekten da kıymetlidiriler.

       Ben burada İnci Konukoğlu lisesi Müdürü ve idarecilerini, öğrencilerini ve öğretmenlerini,  kutluyorum ve nice kurtuluş bayramlarına sağlık ve mutluluk içinde  diyorum.

Ahmet AYAZ

( İnci Konukoğlu Lisesinde Kutlama başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 26.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.