Evet, evet sana karşı mahcubum. Sen yine de bu mahcubiyetimi yüzüme vurmuyorsun Yarabbim... Kulluk görevlerimizi layığı ile yerine getiremediğimin farkındayım. Bizler acizlik içinde, senin insan olarak yarattığın varlıklarız... Oysa ki bilmeliydik kulluğun ne büyük bir mertebe olduğunu seninin huzurunda...

Eşrefi Mahlukat, yani şerefli bir yaratılmış, dedin sen bize... Paye verdin, biz ne yaptık efselisafilin seviyesine inmek için elimizden geleni ardımıza koymadık, hala da koymaya devam ediyoruz. Hemcinslerimizi öldürmek, işkence etmek için birbirimiz ile adeta yarışıyoruz...

Mahcubum sana karşı Yarabbi, zaman zaman bir çok tanıdığımın belki farkında olmadan, kimi zaman farkında olarak gıybetini yapıyorum. ''Gıybet ölü eti yemek gibidir.'' dendiği halde yine de oluyor işte zaman zaman... Nasıl bakacağım ahirette bilmem ki o insanların yüzüne... Tövbe Kapısı açık diyorsun her zaman, son nefese kadar. Sık sık tövbe edip de temizlenmemiz lazım, son nefese bırakmamalı tövbeleri...

Namazlarımız, oruçlarımız hep eksik... Kaza ederek açıkları kapatmaya çalışıyoruz. Nefsimizin kölesi olmaktan sana sığınıyoruz... Bizi nefsimizin eline bırakma Yarabbi... Sadaka ve zekatlarımızı elimizden geldiğince vermeye çalışsak da, onda da illa eksikliklerimiz vardır Allah'ım... Bizi yoklukla, yoksullukla, evlatlarımızın kötü halleri ve yoklukları ile sınama Mevlam...

Senin karşında acizliğimizin farkındayız. Kainatın Efendisine Peygamberimiz Hazreti Muhammed sav.'e saygı ve hürmette de asla taviz vermememiz gerektiğinin bilincindeyiz... Müslümanlar, savaşlar ile açlık ile fakirlik ile yoksulluk ile sınanmaktalar, bunun bilincindeyiz Yarabbim. Şu an da dünyanın bir çok yerinde Cihad var. Biz ise sadece bu savaşlara, bu hainliklere yazdığımız yazılar ile şiirler ile dikkat çekmeye çalışıyoruz, buğz ediyoruz bir de... Bir şeye yapamayıp sadece buğz etmenin de imanın en düşük derecesi olduğunu biliyoruz...

Her zaman ve zeminde sana karşı mahcubuz Yarabbi... Bol verdiğin zaman şükür ediyoruz, biraz daralttığında ise sinirleniyoruz, insanların kalbini kırıyoruz, oysa biliyoruz ki rızka bizim müdahalemiz yok, her şey senin dilemen ve rızan ile oluyor. ''Allah dilemezse siz bir şey dileyemezsiniz.'' ayeti kerimesini hiç unutmasak keşke... Sana karşı mahcubuz, bu mahcubiyetimizi yüzümüze vurmadığın için sana ne kadar şükretsek azdır. Şükürler olsun, şükürler olsun... 

( Sana Karşı Mahcubum başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 22.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.