BÜYÜK İKRAMİYE BANA ÇIKARSA 

Büyük İkramiye bana çıkarsa;
Ne yalan söyleyeyim; kimseye yardım etmem, edemem!
Yalnızca bana yarar.
Herhalde en mutlu insan ben olurum. 
Bundan daha büyük mutluluk mu olur?
Tabi ki olmaz!
Düşünsenize büyük ikramiye bana çıkmış!..😊

Size de çıkabilir...😉
Ama önce beş nişanlı bir bilet almak gerekiyor. Bu nişanlar, biletin gerçek ve sağlam olduğunun işaretidir. Ona çok dikkat etmeli!

Biletin üzerindeki seri numarasında en az kırk rakam olmalı. Bu da mühim!
Bunlar sağlam olursa büyük ikramiyeyi kazanmaya yüzde doksan dokuz yaklaştınız demektir.

Bir dakika! Siz yanlış anladınız galiba!..
Büyük İkramiye derken ben "CENNET" i kastetmiştim. Cennetten büyük ikramiye mi olur?

Rabbimin büyük ikramı olan cenneti kazanabilmek O'nun rızasını kazanmaktan geçer. O'nun rızasını kazanabilmek ise başta beş vakit namaz yani kırk rekat namazı aksatmadan kılmaktan; zekat, oruç gibi farzları eda etmekten, dini ve ahlaki değerlere, emir ve yasaklarına uymaktan geçer. 

Ne mutlu Rabbinin emir ve yasaklarına uyanlara!
Ne mutlu o büyük ikramiyeyi kazananlara!

Rabbim cümlemizi rızasını kazananlardan eylesin inşallah. 

                        Mustafa Gül
                        (18.12.2018)
( Büyük İkramiye Bana Çıkarsa başlıklı yazı Hamdi tarafından 19.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.