Makale / Güncel Makaleler

Eklenme Tarihi : 12.12.2018
Okunma Sayısı : 903
Yorum Sayısı : 2
RİZE İL  EMNİYET  MÜDÜRÜ  ALTUĞ  VERDİ  NİÇİN  ÖLDÜRÜLDÜ? KİM  ÖLDÜRDÜ?

Daha dün  Rize'de  öldürülen  Emniyet  Müdürü  Altuğ  Verdi'nin  niçin  böyle bir  cinayete  kurban  gittiğini  araştırırken  karşıma  çıkan  ilk  bilgi  katil İsmail  Hakkı  Sarıcaoğlu'nun  Rize'den  8 Km ileride  bir  başka  bölgeye  tayin  istediği,  bu  tayin  isteği  gerçekleşmediği  için  de  böyle  bir  cinayeti  işlediği  idi.  Fakat  olayı  az  kurcalayınca  ''  Bu  kadar  çok  tesadüf  üst  üste  gelemez''  dedirtecek  pek  çok  detay  vardı  ortada.

Öncelikle  bazı  sosyal medya  paylaşımlarında Altuğ  Verdi'nin  öldürülmeyi  hakkettiği açık  açık  belirtilmekteydi.  Çünkü  maktul  Emniyet  Müdürü  kalp  hastası  N.B adında  bir  öğretmene İl  Valisinin  ve  Cumhuriyet  Savcısının  da  bilgisi  dahilinde (  hatta  bizzat  katılımıyla )  işkence  yapmıştı. ( 4.  Resim )

O  halde  bakılması  gereken  şey  öncelikle  böyle  bir  işkencenin olup  olmadığıydı.  İnternete  girip  araştırdığımda  karşıma  üç  başlık  çıktı  konuyla  ilgili  olarak:

1- ''Rize'de işkence  devam  ediyor'':::::::::::::::::  Bu  haberi  '' Mağduriyetler com. ''  Diye  bir  site  yapmıştı.
2- ''Rize  Emniyetinde  bir  polis  ve  yedi  öğretmene  işkence''::::::::::::::Bu  haberi  ''Shaber.3com '' diye bir  site  yapmıştı
3- ''Rize Emniyeti'nde işkenceler yapıldığı ve üzerinin kapatıldığı ortaya çıktı'' :::::::::::::: Bunu  da  ''aktifhaber.com ''  adlı  bir  site  yapmıştı.

Ancak  her  üç  sitedeki  habere  de  mahkeme  kararıyla  ulaşmak  mümkün  değil. 

Yani  Rize'de,  Emniyette  bazı  kişilere  işkence  yapıldığı  iddiaları  ortada  dolaşmış  ama bu  iddialarla  ilgili  haberlere  ulaşmamız  mümkün  değil.

Yurt içindeki  yayınlara  engel  koyup  ulaşmayı  engelleseniz  de  yurt  dışına  tabii  ki  bu  engelleri  koyamıyorsunuz  ve  sosyal  medyada  bu  işkence  konusu gündeme  getirilebiliyor.  Hatta  direkt  İçişleri  Bakanımız  Süleyman  Soylu'yu  hedef  tahtasına  koyarak... 3. Resimde  görüldüğü gibi... Bu  arada  2. Resimde  görüldüğü gibi  Türkiye'de gizli işkence  merkezleri  olduğuna  dair paylaşımlar  da  vardı  yabancı  medyada.

Şimdi  gelelim  ''  Bu  kadarı  asla  tesadüf  olamaz '' Diyeceğimiz  olaylar  zincirine ve  Altuğ  Verdi'nin  neden  öldürüldüğüne.

Altuğ  Verdi  kimdir?

Altuğ  Verdi  15  Kasım 2016  Darbesi  sırasında İstanbul'da  darbecilere  direnen bir  kahramandır. 

Bu  kahraman  ne  zaman  öldürülmüştür?  

''Çengelköy  Darbe  girişimi '' davası  karara  bağlanıp  bu  darbe  girişimine  bilfiil  katılmış  olan  hainlere  müebbet  hapis  cezaları  yağdırıldıktan   24  saat  sonra... Yani  Altuğ  Verdi'nin  bir  kahraman  olarak  destanlaştığı  Çengelköy  Darbe  girişiminin davası  sona  erdikten  24  saat  sonra... Bir  yerde  15  Temmuzun  intikamı...

Bu  bir  tesadüf  olamayacağı  gibi  yukarıda  gördüğünüz  resimlerin,  sözde  işkence  raporlarının  Almanya  merkezli Correctiv  Gazetecilikten  çıkması  da  bir  tesadüf  olamaz. Neden  mi?

Çünkü  Correctiv  Gazetecilik Merkezi  bütün  bu  haberlerinin  kaynağı  olarak Stockholm Center for Freedom adlı  bir  kuruluşu  gösterir. 

''Eeee  ne  olmuş  yani'' dediğinizi  duyar  gibiyim.

Olan  şu:  Bu  kuruluş  aslında kapatılmış  olan  Fetö  yayın  organı  ''  Today's  Zaman '' ın yerine -daha  önce  bu  gazetenin  Ankara  temsilciliğini  yapmış  olan- Abdullah  Bozkurt  tarafından  kurulmuştur  ve sürekli  olarak  15  Temmuz  darbe  girişiminde  Fetö'nün  hiç  bir  şekilde  parmağı  olmadığı  yönünde  raporlar yayınlar. Yani Alman  Correctiv Gazetecelik  Merkezinin  '' haber ''  diye  yayınladığı  Türkiye  aleyhine  her  ne  varsa  işte  onun  kaynağı  bu  Fetöcü Stockholm Center for  Freedom'dur. 

Correctiv  Gazeteciliğin   sekiz  ayrı  ülkeden 13  ayrı  gazeteci  ile  yaptığı  toplantıda  konuşulan  konunun  ''  Türkiye'de  kaçırılan  muhalifler''  olması  bu  toplantıya Fransa’dan  Le Monde, İsrail’den  Haarezt, İspanya’dan El Pais, Alman ZDF kanalı, İsveç merkezli TT News Agency, Danimarka merkezli Mandag Morgen, Almanya merkezli Addendum, İtalya merkezli Il Fatto Quotidiano'nun  katılması da  elbette tesadüf  olamaz. 

Velhasılıkelam  Türkiye'de  artık  bir  sinek  bile  tesadüfen  uçmuyor.

Şehit  Emniyet  Müdürümüz  Altuğ  Verdi'ye   Allah'tan  rahmet  dilerken  Rabbimden  niyazım hedefinde  olan  diğer  değerli  insanlarımızın  burunları  bile  kanamadan bu  hainlerin hepsinin  yakalanarak -  bir  daha çıkmamak  üzere-   hapislere  tıkılmasıdır.

NOT:  Bu  yazının  hazırlanmasında çok  büyük  ölçüde  şu  linkteki  yazıdan  faydalanılmıştır:

https://odatv.com/turkiye-bu-olayi-konusacak-12121840.html

( Rize İl Emniyet Müdürü Altuğ Verdi Niçin Öldürüldü? Kim Öldürdü? başlıklı yazı Sami Biber tarafından 12.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.