BEN DE ÖYLE DÜŞÜNDÜM
Temel makinist olmuş. İlk görevinde treni devirmiş. 400 yolcu ölmüş. Amir:
-“Nasıl oldu bu iş?” diye sormuş.
“- Raylara pi adam çiktu. Onun yuzünden oldi” demiş Temel...
Amir:
“- Oğlum bari adamı ezseydin de 400 yolcu ölmeseydi” deyince Temel boyun bükmüş:
“- Pen de öyle düşündum. Ama adam son anda raydan çikinca onu ezmeye çalişirken tren devrildu.” 

***

İŞLER GERİ KALMASIN
Temel bir grup arkadaşıyla çukur açıyormuş. Bir başka grup da gelip çukurları kapatıyormuş. 
-“Hayırdır?” diye sormuşlar. Temel demiş ki: 
“- Pi grup daha vardu, onlar da fidan dikeydu. Bucün celmeduler. Piz de işler ceri kalmasın diye çalişayruz.” 

***

BU DENEMEDİR
Temel ile Dursun askerde paraşütçülük eğitimi alıyorlarmış. Komutan:
“- Şimdi bir deneme atlayışı yapacağız. Aynı anda atlayacaksınız. İlk paraşüt açılmazsa paniklemeyin, ikinciyi deneyin” demiş. Atlamışlar. 
Temel birinci paraşütü çekmiş. Açılmamış. İkinciyi denemiş. O da açılmamış. Hızla aşağı düşerken Dursun’a bağırmış:
“- Ula Tursun, iki paraşüt de açilmiy, yere çakilip oleceğum.”  
Dursun kendinden emin, demiş ki: 
“- Korkma Temel, haçan bu sadece denemedur.”

( Temel Fıkralarına Gülmeyen Kalmasın başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 11.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.