KAFAMI DEĞİL
Adam yolda giderken kıç üstü düşmüş, arkadan gelen bir adam koşup yetişmiş, kaldırmış...
Ve ricasını söylemiş: 
--”Bizim partiye oy verir misiniz?”
Adam kalçasını ovuşturarak yüzünü buruşturmuş:
“Ben düşünce kıçımı yere vurdum, kafamı değil!”

***
KALBİNİZ BOZUK
Kuraklık var, yağmur yağmıyor, nefesi kuvvetli bir hoca getirmişler, hep beraber tepeye yağmur duasına çıkmışlar, akşama kadar dua etmişler, bir damla yağmur düşmemiş... Biri sormuş:
-“Hani hocaefendi, yağmur nerede?”
Hoca terslemiş:
-“Sizin kalbiniz bozuk!”
-“Niye?”
-“Eğer yağmur yağacağına inansaydınız, şemsiye taşırdınız. Bir ben inandım, şemsiye aldım, o da yetmedi!”

***
İLK
Hasta kendisini ameliyat edecek doktora titrek sesle:
-Doktor bey, biliyor musunuz bu benim ilk ameliyatım. Demiş.
Doktor cevap vermiş:
– Farketmez, zaten benim de ilk ameliyatım bu olacak!

**
ŞANGIR ŞUNGUR
Adam, papağanını gümrükten kolay geçirebilmek için bir kutuya koymuş, üstüne de "kırılacak eşya" diye yazmış.
Gümrük memuru yazıyı okuyunca, kutuyu şöyle bir silkelemeye başlamış. Aynı anda içeriden papağanın bağırdığı duyulmuş:
"Şangur şungur.. Şangur şungur.."

***
BEN DE
Churchill, akıl hastanesini dolaşırken bir delinin kendisiyle hiç ilgilenmediğini görmüş:
-“Ben kimim biliyor musun? Üzerinde güneş batmayan imparatorluğun başbakanıyım!”
Hasta gülmüş:
-“Dikkat et, ben de böyle diyordum, alıp buraya getirdiler.” 

( Dikkat Bu Fıkralara Gülerken Göbeğiniz Çatlayabilir başlıklı yazı Ömer Faruk tarafından 10.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.