Çok Sevgili Dostum,
Şu anda beni saran heyecanı anlatmaya inan kelimeler yetmez ama uzun yılların verdiği hasretle olsa gerek,bu mektubu yazmak artık en birinci vazifem oldu. Neden diye sorarsan sevgili dostum,sana minik bir ipucu vereyim; -Deli Mavi- hayaller..Hatırladın değil mi? Hani deniz kenarında küçük bir pansiyonda meşhur bir yazar olma hayallerim vardı ya..Karşımda uçsuz bucaksız delice kıyıya vuran hırçın bir mavi, az ileride bir deniz feneri ve kendime ait küçük bir tekne. "Hadi canım sende, bir de kitabım çok satanlar listesine girdi de de tam olsun" dediğini duyar gibiyim. Hayır sevgili dostum, doğrusunu istersen henüz taslağını bile oluşturabilmiş değilim ama bu duygu coşkusu bir mektupla son bulmayacak da kalemim daha nelere gebe kalacak gibi iyimser bir dolduruşa gelmişliğim var şu an.
Rüzgarın uğultusuna eşlik eden dalgaların sesine bir de yakamozun görüntüsünü yakalayınca değme şu an ki yazarlık keyfime. Hal böyle olunca da deli gençliğimiz de ki hayallerden senin payına düşen geldi aklıma.Hayallerimizi yazarken bir de başlık atmıştık ya hani, benim ki - Deli Mavi-, senin ki ise "Issız Vaat"ti..Bak, hatırlıyorum. Ama sadece ipucunu söylemekle yetineceğim, çünkü belki hatırlayınca benim peşinden koştuğum -Deli Mavi- hayalim senin -deli saçma- dediğin bir hayat tarzına dönüşmüştür artık, bilemiyorum. O kadar uzun zaman oldu ki ve o kadar çocuktuk ki..
Tabi sen şu an her şeyden önce bana "nereden çıktı bu devir de mektup yazma işi?" diyeceksin,biliyorum. Zaten ben de postalamayı düşünmüyorum. Şu an ki coşkumu kaleme dökme ihtiyacımı mânen sana göndereyim, sen de bu hislerimin alıcısı ol, kâfi. Hislerimize tercüme ettiğimiz emojileri ekleyip de bizim yerimize düşünmüş bir kaç şair ve yazardan alıntılarla yaşattığımız cümlelerimiz var artık. Ve bu alıntı cümlelerle çalınmış sosyal ağlarla çevrili bir hayatımız. Bu mektup ruhumun zamana karşı vurduğu hafif bir sekte belki ama ben bu küçük zaferimi yine de seninle kutluyor ve ölümsüzleştiriyorum.
                                                                Sevgiyle kal..                

not: Bu arada tekne bana ait değil. Sadece görüş alanıma girdiği için bu mektubu yazma sürecinde sahiplenmiş bulundum.
                                                                  A. S.
( Postalanmayan Mektup başlıklı yazı saklı bahçe tarafından 10.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.