SENSİZİM 

Sensizim, ben sensizken yeni uçmaya başlamış bir kuş gibiyim, boşlukta kanat çırpıyorum, sanki adını unuttum, aslında boşuna  çabalıyorum çünkü daha umudunla mutluyum, uçamıyorum bir yanım sende yapamıyorum, hep sensizliğe çakılıyorum!

  

Sensizim, ben sensizken yolunu kaybetmiş biriyim, dolanıyorum belki seni bulurum ama hep yokuşları çıkıyorum, aslında yürüyorum sanki sana geliyorum ama ben hep sensizlikte kayboluyorum!

  

Sensizim, ben sensizken anlamını yitirmiş bir cümle gibiyim, yazılıyorum belki seni anlatır kelimelerim ama hep sensizliği heceliyorum, aslında sorulara bürünüyorum, sanki seni yazıyorum ama ben hep sensizlikte noktalanıyorum!

  

Sensizim, ben sensizken fırtınaya tutulmuş bir gemi gibiyim, rotamda sen, ufkumda sen, sanki demir alıp sana yol alıyorum, ama sensizlik girdabından çıkamıyor sanki olduğum yerde dönüp duruyorum, aslında ben hep sensizlikte dibe vuruyor, sensizliğe batıyorum!

 

                        Ben sensizlikte sana duyulan hasretim!                             üşütür, acıtır, ağlatır, yalvartırım, sensizliğin ertesi akıldayım ne bir haz bırakırım, ne bir tat, ne sevgi kalır, ne nefret, sensizliğin bıçak keskinliğinde ki sızısıdır adım, sensizlikte gündüzlerde gecedir ama asıl geceleri bi başka yakıcıdır tadım, düşleri kabus, uykuları harab, sevenleri kahredip, sevdiklerine pişman ederim!

  

Ben bir şiirim, ismim sensizim, okunuyorum, belki bir yerlerden duyar gelirsin ama hep sensizlikte yankılanıp durur sesim, harflerim eğik, yazılarım siliktir, aşk hep farklı şekillerde yaşanır ama ayrılık sonrası yaşananlar hep aynıdır, bu yüzden tüm dünya dillerine çevrilmiştir dizelerim, bütün dünya okur, sensizlikte kimi leyla, kimi mecnun olur ama sensizim diyen taraf olmayacaksın bu duyguda, sonra tufan olsa kasırga kopsa ne söndürebilir için için yanan yüreğinde ki ateşi, nede fırlatıp atsa seni çok uzaklara, bu savaştan kaçıp kurtulabilirsin.


( Sensizim başlıklı yazı Eren Duman tarafından 9.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.