Kapım sana hep Aralık

Kış geldi. Öyle değil mi ? Üşüyoruz... belki de ya içimizde ki çocuk üşüyor. Kış hep geliyor ama daha önemli konular var mesela...

Hep bir telaş hep bir acele içersinde olduğumuzu fark ettim. Birşey istiyorsak hemen olsun birini bekliyorsak hemen gelsin. Dua ediyorsak hemen gerçekleşsin isteriz öyle değil mi ? Beklemeyi acele etmemeyi öğrenemedik ögrenemiyoruz heyecanını yitirdik hayatın , çabuk tüketiyoruz.

Hemen olsun istediğim çok şey oldu hayatta beklemeyi hiç ögrenemedim. Bu sefer bekleyeceğim senin onun bizim hepimizin adına bekleyecegim. Bekleyecek bir duygu var elimde çünkü , peki tavsiye nerede kaldı ? Tavsiye şu bekle kardeşim sıranı bekle hayatını bekle özel kişiyi bekle bulduğuna eminsen bekle onun gelmesini bekle . Aralık ayında bekle Ocak sonu bekle Ağustos sıcağında bekle Ekim sonu bekle bekle ki beklediğine değsin.

( Kapım Sana Hep Aralık. başlıklı yazı kırmızıhalka tarafından 7.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.