** Her neden bir sonuç doğurur.

** En kötüsü engelli bir kafaya sahip olandır.

** Her insanın bu hayattan daima alacağı vardır.

** Hep aşağılanmış  birine güzel muamelede bulunduğunuz da, kişi şaşırır ve sizden kaçar.

** Yapılan her hata ve alınan risk hayata yeniden başlamaktır.

**Hayata her an gülümsemekten vazgeçmemeli insan.

** Başı ve sonu aynı, ama arası farklı bir hikayedir her insan.

** Tercihler hayatımızı olumsuz etkiliyorsa ve cesurca değiştiremezsek alışkanlıklara dönüşür. O takdirde de zaman acımasızca bizi öğütür.

** Bazılarının hayatları hep özlemlerle doludur.

** Çekilen zorluklar hayatı güzelleştirir.

** Yeniden başlamak olsa hayatta, hep çocuk kalmak vardı ya !..

** Bir şeylere geç kalmak en kötüsü !..

** Yapacak şeyler azaldıkça yaşlanma süratlenir.

** Ederi olmayan düşünceler zaman kaybıdır.

** Bırakın dışarıdaki gürültü patırtıları.. Dinleyin kendi iç seslerinizi.

** Her gün gençliğime seyir halindeyim. Bir gün çocukluğuma oradan da bebekliğimde son bulacak ömrüm.

** Bulutlar ağlasın bırak. Sen gülümseyerek bak.

** Bir fikri, anlatilanlari sorgulamadan kabul, papağanlar yaratır.

** Her şafak gebedir yeni güne.

** Daha çok hata yapardım baslayabilseydim yeniden hayata. Yasardim ne çıkarsa bahtima.

** Hep değişen olaylarda yaşar insan. Katlanmalisin eğer adamsan.

** Avantajlıdır yaşlı insanlar. Çünkü; onlar cocukluguda , gencligide bilirler.


( Yaşam Heybemden - 133 - başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 6.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.