Yalnızlık lanetler bazı insanları, ne yaparsa yapsın lanetinden kurtulamaz. Bir süre sonra alışır - Aslında hiçbir zaman alışamazsın; alışmış gibi yaparsın - nefretini başkalarına sahiplendirirsin. Nefretin kendinedir. Boğulursun; duyguların seni terk eder, mutlu olamazsın, üzülemezsin, aşık olamazsın... Acı verir her şey,sonu olan şeyleri düşündükçe beynin her şeyi reddeder. Rengarenk olan hafızan solmaya başlar.  bir daha canlanmasının umuduyla yaşarsın.
Çok şey düşünürsün insan olmak için yaptığın fedakarlığını lanetin çalar. Elinde hiçbir şey kalmaz. yaşamak için ömründen vakit çalarsın ama hiç yaşamadan ölürsün.
Burası çok kalabalık ama kimse yok yine. Üstüme ağırlık olmuş kelimeler. Cümleler sırtıma bindikçe yazarım. Huysuzum sanırım.. daha ölmedim...
( Kimse başlıklı yazı ebvs tarafından 4.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.