dikkat et kızım sevmeyi kim öğretirse sana nefret etmeyi de aynı kişi öğretir..sevmekten canı  yanan kişi  ,sevgiden kaçmak o acıdan uzaklaşmak ister, bunu isterken de yeni bir duygu arayışına girer.. öyle büyük bir duygu olmalıdır ki bu çivi çiviyi söker gibi söksün içinden hem bu sevgiyi hemde bu acıyı....ve kendine yeni bir duygu geliştirmeye başlar... bu duygu çevrenin etkisiyle beslenir ,sizin inadınızla da güçlenir...kapatmışsınızdır. kendinizi bütün güzelliklere daha önceden tecrübeyle sabitlediğiniz güzel şeyler sizin şimdi beyninizde yüreğinizde sizi acıtan koca bir yara haline geldiği için  onlar artık sizin için tuh.... kaka dır.bir süre sonra yeni bir duyguyla tanışırsınız...NEFRET......Her şey tamamdır bir duygu icat etmişsinizdir... ve o duyguya üstelik inanmışsınızdır.sanırsınız ki  artık acımayacak sevginizi ,sevdiğinizi artık unutup güzel günlere yelken açacaksınız.. oysa  kendinizi korumak iyileştirmek için büyüttüğünüz bu duygu sizi zamanla içine çekerek yutacak ve siz bunun farkına vardığınızda bu duyguyu yok edecek hiçbir panzehir henüz icat edilmemiş olacak... ve siz o yok etiğiniz sevgi kırıntılarına muhtaç bir hayat sürmek zorunda kalacaksınız... sizi bu duygudan yine sevgi kurtaracak ... ama bunu anlamanız çok ama çok uzun sürecek ... zaman sizden çok şeyi alıp götürmüş olacak...ve hiç bir şey eskisi gibi masum olmayacak.... ee ne yapalım unutmanın acısının yerine ne koyalım ki canımız yanmasın diyorsunuz şimdi değil mi?....

unutmak zorunda mısınız bırakın yaptığınız yanlışlıklar yada gördüğünüz ihanet size tecrübe olsun.. onu nefretle yok etmek yerine zamanla hafifletin...ve nefrete inat onun yerine günün birinde öylesine sevin ki... yaranız iyileşsin  ...

 

hayata bir sürü yaramız olacak ..kimi aşktan, kimi düşmandan ,kimi dosttan ,aşkı da göreceğiz, ihaneti de, mutsuz da olacağız, güleceğiz de...kimi zaman yaralarımızı saranlar çıkacak , kimi zamanda arkamızdan vuranlar, iyiler olacak kötülerde ...ama unutmayalım en büyük düşman kendimize  yine kendimizdir...o yüzden bize sevmeyi öğretenin bize nefreti öğretmesine izin vermeyelim..... çünkü o nefret eninde sonunda döner dolaşır bizi HAMMMMM ...Diye yutar...

 

Nefretsiz günlere ..hep birlikte

 

silgisizce

 

not: ilk defa ses kaydı denedim .. hatalarımı  af eyleyin... teşekkürler

( Bizi Yine Ve Yeniden Sevgi Kurtaracak başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 3.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.