ÜÇ MAYMUNU OYNAYANLAR 

Fransa'daki bu deprem eğer ki tusunamiye dönerse avrupa yı bitirir peki neden çatlak verdi bu olay hiç dikkat ettiniz mi Macron Avrupa kendi ordusunu kurmalı dedikten sonra bu olay başladı. 
Trump amcanın twetini hatırlayın .Şimdiye kadar olan zamlarda hiç olay yaşanmadı .Halkın yüzde 80 destek veriyor bizim gezici o şovmen sanatçılar hiç paylaşım yaptimi merak ediyorum hatta Kredi derecelendirme  kuruluşları Fransanın  derecesine hiç dokunmuyor ne iş ise bu .

Şu sekiz On saat canlı yayın yapan kanallar da gözükmüyor hiç ama gelin Fransız medyasına ve siyasetçilerine sanatçılarına bir bakın hepsi tek bir yerde duruyor bizimkiler gibi yamuk değiller Mesala muhalefet liderinin Almanyada gidip terör örgütü PKK alman vekilli dagdelen ile yemek yeyip fotoğraf cektirmiyorlar vatanı gidipte bir başkasına şikayet etmiyorlar bizimkiler gibi Her yerde Charlie olmuyorlar çapulcu olmuyorlar vatana ihanet edenlerle yanyana olmuyorlar sağda solda hepimiz Ermeniyiz demiyorlar demiyorlar işte söz konusu milli değerleri oldu tek noktada birleşiyorlar.
  Mesala bizi soysuzlar Ezan türkçe okunsun diyor mu diyor. Bunlar bir gün olsun çanlar sussun da bu gün davul çalsın demiyorlar veye her saat başı gonk gonk eden canları bir saat sussun çalmasın demiyorlar .demiyorlar arkadaş kendi vatanına kurşun sıkan kendi polisini öldürene  bunlar iyi çocuklar demiyorlar demiyorlar işte arkadaş ..

Yarın bu gün diğer ülkelere sıçrar ise arab baharı  oldu ya şimdi Avrupa kışımı başlıyor yada bu kış Avrupa cokmu sıcak olacak  ihtiyarlamak ta olan avrupa yı hiç iyi günler beklemiyor bunu artık her tarafında görmeye başladık sağlıkta  ve diğer bölümlerde bu gün hastaneler 40 yıldır bir değişim yok a acillerde doktor yok yok kardeşim ben bunu burda yaşayan biri olarak görüyorum bir göz doktorundan randevu isteyin 8 aydan asaya vermez dişçi 3 aydan önceye vermez randevuyu  diğer bölümlerde aydır yani bir alamete gidiyor Avrupa öyle göründüğü gibi şah şahamlı degil her şey diken üstünden de aşırı milli sağcılar her şeyi körüklüyor  ne diyelim bizim için iyi olsun .

Bu olan olayları bir Türk olarak şiddetle kınıyor ve şaşkınlıkla takip ediyoruz.

HARUN YILDIRIM
( Üç Maymunu Oynayanlar başlıklı yazı Harun Yıldırım tarafından 2.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.